Το εντυπωσιακό γκράφιτι του Dreyk the Pirate για το Εθνικό Κέντρο Αιμοδοσίας

Το εντυπωσιακό γκράφιτι του Dreyk the Pirate για το Εθνικό Κέντρο Αιμοδοσίας Facebook Twitter
Φωτο: Κώστας Καλλιπολίτης / Phi Factor Studio
0

Αρχικά, οφείλω να παραδεχτώ ότι έχω ιδιαίτερη αδυναμία στον Dreyk the Pirate για δύο λόγους: α) γιατί είναι φίλος μου και έχουμε περάσει πολλά χρόνια σε διπλανά γραφεία και β) γιατί θεωρώ πως είναι ένας από τους πιο ταλαντούχους street artists σε αυτή την πόλη. 

Έτσι, όταν έμαθα για το φιλόδοξο πρότζεκτ του στο Εθνικό Κέντρο Αιμοδοσίας (ΕΚΕΑ), περίμενα πώς και πώς να το ολοκληρώσει για να μπορέσει να μου πει δυο λόγια.

Όπως μου εξήγησε, αρχικά εποικοινώνησαν μαζί του ο κ. Κώστας Σταμούλης, επιστημονικός διευθυντής του ΕΚΕΑ, και ο Νίκος Πεκιαρίδης, με αφορμή το γεγονός ότι η χώρα μας έχει αναλάβει τη διοργάνωση του εορτασμού της Παγκόσμιας Ημέρας Εθελοντή Αιμοδότη 2018, που έχει καθιερωθεί να γίνεται στις 14 Ιουνίου.

«Συνολικά, μου πήρε 12 μέρες να το ολοκληρώσω, επειδή το δούλεψα αποκλειστικά μόνος μου. Συνήθως, τέτοιου μεγέθους τοιχογραφίες, για πρακτικούς λόγους, χρειάζονται και δεύτερο άτομο»

«Η τοιχογραφία αποτελείται από δύο επιφάνειες 6 μέτρα μήκος επί 10 μέτρα ύψος και μία επιφάνεια 3 επί 10. Το ζητούμενο ήταν να συμβολίζει και να περιλαμβάνει το μότο "Be there for someone else / Να είσαι εκεί για κάποιον άλλο" και το διεθνές φετινό μότο της καμπάνιας "Give blood. Share life / Δώσε αίμα. Μοιράσου τη ζωή" λέει ο Dreyk και μου εξηγεί το concept πίσω από το εντυπωσιακό σχέδιο.

«Αυτό που μου ήρθε αμέσως ήταν δύο φιγούρες, ενός αιμοδότη στη μια πλευρά και ενός αιμολήπτη στην άλλη, οι οποίοι ενώνονται με ένα σωληνάκι που σχηματίζει καρδιά και απεικονίζεται στο μεσαίο τμήμα της τοιχογραφίας. Κάτι απλό, άμεσο και κατανοητό από όλους».

Στη συνέχεια, έφτιαξε ένα προσχέδιο και προχώρησε στην υλοποίηση, αν και στην πράξη δεν αποδείχτηκε τόσο εύκολο. 

«Συνολικά, μου πήρε 12 μέρες να το ολοκληρώσω, επειδή το δούλεψα αποκλειστικά μόνος μου. Συνήθως, τέτοιου μεγέθους τοιχογραφίες χρειάζονται, για πρακτικούς λόγους, και δεύτερο άτομο» λέει.

Το εντυπωσιακό γκράφιτι του Dreyk the Pirate για το Εθνικό Κέντρο Αιμοδοσίας Facebook Twitter
Φωτό: Νίκος Πεκιαρίδης

Τι ήταν αυτό, όμως, που τον δυσκόλεψε περισσότερο; «Μάλλον οι καιρικές συνθήκες. Μία είχε απίστευτη ζέστη και μία φυσούσε, είχε συννεφιά και έκανε κρύο, με αποτέλεσμα να είμαι με μια ζακέτα που έβγαζα και ξανάβαζα συνεχώς. Η αποτύπωση του σχεδίου ήταν, επίσης, κάτι δύσκολο, γιατί η επιφάνεια ήταν μεγάλη και το έκανα με το μάτι, οπότε ανεβοκατέβαινα συχνά στη σκαλωσιά».

«Tα μότο γράφτηκαν στην αγγλική γλώσσα, ώστε να είναι αναγνωρίσιμα σε οποιαδήποτε χώρα και να λάβουν, έτσι, μεγαλύτερη προβολή. Επίσης, η χρωματική παλέτα που διάλεξα ήταν παρόμοια με τα χρώματα του κτιρίου, ώστε το γκραφίτι να μη μοιάζει ξένο με το περιβάλλον» επισημαίνει ο Dreyk και όταν τον ρωτάω αν έμεινε ικανοποιημένος από την τελική εικόνα, του ξεφεύγει ένα χαμόγελο. 

«Ναι, ρε, πολύ. Νομίζω ότι είναι σπάνιο να ζητάει ένας ελληνικός οργανισμός, όπως το ΕΚΕΑ, από έναν street artist να φτιάξει ένα γκραφίτι για το κτίριό του. Νιώθω περήφανος γι' αυτό». 

Το εντυπωσιακό γκράφιτι του Dreyk the Pirate για το Εθνικό Κέντρο Αιμοδοσίας Facebook Twitter
Φωτό: Νίκος Πεκιαρίδης

Το εντυπωσιακό γκράφιτι του Dreyk the Pirate για το Εθνικό Κέντρο Αιμοδοσίας Facebook Twitter
Φωτό: Νίκος Πεκιαρίδης

Το εντυπωσιακό γκράφιτι του Dreyk the Pirate για το Εθνικό Κέντρο Αιμοδοσίας Facebook Twitter
Φωτο: Κώστας Καλλιπολίτης / Phi Factor Studio

Το εντυπωσιακό γκράφιτι του Dreyk the Pirate για το Εθνικό Κέντρο Αιμοδοσίας Facebook Twitter
Φωτο: Κώστας Καλλιπολίτης / Phi Factor Studio

Urban Culture
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Οι αστρολογικές προβλέψεις της εβδομάδας (20-26/10/2022)

Living / Οι αστρολογικές προβλέψεις της εβδομάδας (20-26/10/2022)

Ο Κρόνος επιστρέφει σε ορθή φορά και έπειτα από πολλούς μήνες που μείνατε άπραγοι λόγω αισθηματικής κατάπτωσης, μπορείτε πλέον να αφήσετε πίσω το παρελθόν και να σκεφτείτε πώς θα βελτιώσετε τη ζωή σας.
ΜΑΡΙΒΙΚΥ ΚΑΛΛΕΡΓΗ
ΤΕΤΑΡΤΗ 12/10 -Περπατώντας με λευκό μπαστούνι στην Αθήνα

Ζούμε, ρε! / Περπατώντας με λευκό μπαστούνι στην Αθήνα

H Χρυσέλλα Λαγαρία και ο Θοδωρής Τσάτσος εξηγούν πώς το λευκό μπαστούνι βοηθά τα άτομα με αναπηρία στην όραση να είναι ανεξάρτητα και να αντιμετωπίζουν τα προβλήματα που συναντούν στις καθημερινές μετακινήσεις τους.
THE LIFO TEAM
Έχει η Αθήνα περισσότερα τραπεζοκαθίσματα απ’ όσα μπορεί να αντέξει;

Urban Culture / Έχει η Αθήνα περισσότερα τραπεζοκαθίσματα απ’ όσα μπορεί να αντέξει;

H νέα μεγάλη κόντρα της πόλης είναι ανάμεσα στους πεζούς που θέλουν να έχουν πρόσβαση στα πεζοδρόμια και στους μαγαζάτορες που τα τελευταία δυόμισι χρόνια έχουν το δικαίωμα να τοποθετήσουν τα διπλάσια τραπεζοκαθίσματα απ’ όσα τους επιτρέπει η άδειά τους. Είναι όμως ένας καινούργιος πόλεμος αυτός ή υπήρχε πάντα; Και ποιος ευθύνεται πραγματικά γι’ αυτόν;
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ

ΘΕΜΑΤΑ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

THE GOOD LIFO ΔΗΜΟΦΙΛΗ