Μαριάννα, τι φοράς σήμερα και πόσο κοστίζει;

Μαριάννα Κέλαλη Facebook Twitter
Tο κεράσι θα μπορούσε να είναι η μούσα των φρούτων, αλλά έγινε η μούσα της δικής μου έμπνευσης. Φωτ.: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO
0

— Μαριάννα, πώς συνδέεις τη γραφιστική και το illustration με τη μόδα;
Ασχολούμαι με το design σχεδόν από πάντα, από τότε που ζωγράφιζα τα παιχνίδια και τα βιβλία μου δήθεν για να τα κάνω πιο όμορφα και διαφορετικά. Αλλά και με τα ρούχα ασχολούμαι σχεδόν ανέκαθεν, από τότε που έβαζα τη γιαγιά μου να μου ράβει φορέματα και να μου μαθαίνει ραπτομηχανή. Κάπως έτσι η εικονογράφηση και το ύφασμα συνδυάστηκαν και αποφάσισα να εικονογραφώ υφάσματα και να φτιάχνω τα δικά μου ρούχα.

— Πώς ξεκίνησε το brand σου «Cherry Muse»;
Φορούσα πάντα ρούχα που έφτιαχνα η ίδια και δεχόμουν ενθαρρυντικά σχόλια. Έπειτα ξεκίνησαν οι παραγγελίες από γνωστούς και φίλους, οι οποίες όλο και πλήθαιναν, και κάπως έτσι, ως φυσική εξέλιξη, ήρθε η δημιουργία του Cherry Muse.

Ο χώρος είναι πάρα πολύ ανταγωνιστικός, υπάρχουν πλέον πάρα πολλά και καλά ελληνικά brands, οπότε για να ξεχωρίσεις πρέπει να έχεις να «πεις» κάτι διαφορετικό.

— Από πού προέκυψε το όνομα;
Το κεράσι μού θυμίζει γυναίκα αλλά και κορίτσι! Είναι τραγανό, αλλά και σαρκώδες, είναι παιχνιδιάρικο αλλά παράλληλα και αισθησιακό. Το χρώμα του είναι βαθύ, παράξενο. Θα μπορούσε να είναι η μούσα των φρούτων, αλλά έγινε η μούσα της δικής μου έμπνευσης.

— Πώς είναι να είσαι σχεδιάστρια μόδας στην Ελλάδα αυτήν τη στιγμή;
Ο χώρος είναι πάρα πολύ ανταγωνιστικός, υπάρχουν πλέον πάρα πολλά και καλά ελληνικά brands, οπότε για να ξεχωρίσεις πρέπει να έχεις να «πεις» κάτι διαφορετικό. Αυτός ο πλουραλισμός βέβαια είναι θετικός, γιατί σε κάνει να θέλεις να γίνεσαι πάντα καλύτερος.

Μαριάννα Κέλαλη Facebook Twitter
Φωτ.: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO

— Πώς φαντάζεσαι ότι μοιάζουν οι άνθρωποι που φορούν τα ρούχα σου, όταν σχεδιάζεις;
Φαντάζομαι ότι είναι άνθρωποι που θέλουν να ξεχωρίζουν, να φορούν κάτι διαφορετικό. Αλλά, πάνω απ’ όλα, θέλουν να φορούν ένα άνετο ρούχο από το πρωί μέχρι το βράδυ. Ένα ρούχο που μπορεί να μεταμορφωθεί από καθημερινό σε πιο επίσημο. Αγαπούν το χρώμα, τα patterns, τις υφές και, φυσικά, την άνεση.

— Μπορείς να περιγράψεις το στυλ σου με τρεις λέξεις;
Girly, urban, chic.

— Πάνω σε τι πρότζεκτ δουλεύεις αυτόν τον καιρό;
Αυτόν τον καιρό δουλεύω τη συλλογή για Φθινόπωρο/Χειμώνα, που θα είναι έκπληξη!

— Τι φοράς σήμερα και πόσο κοστίζει;
Το Hana Hou Shirtdress από τη φετινή καλοκαιρινή συλλογή Cherry Muse (€98), κοσμήματα από Break a Stone (περίπου €200) και τα αγαπημένα μου Vans, αξία ανεκτίμητη!

— Πού πηγαίνεις τώρα;
Σε μια συνάντηση για το secret project του χειμώνα!

@marianna_busybee

@cherrymuse_wear

Μόδα & Στυλ
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η Vestiaire απαγορεύει 30 ακόμα διάσημες εταιρείες fast fashion

Διεθνή / Κορυφαίο app της μόδας κήρυξε πόλεμο σε περισσότερες από 30 εταιρείες fast-fashion

Σκοπός η καταπολέμηση της «σπατάλης της μόδας» που καλλιεργούν οι εταιρείες fast fashion, ενώ έχει ήδη ξεκινήσει καμπάνια για συνειδητοποιημένες αγορές - Το μικρό τεστ που δείχνει ότι η εταιρεία από την οποία ψωνίζετε είναι άλλο ένα fast fashion brand
NEWSROOM
Στέφανος Χρυσάφης: Μέσα στο ατελιέ όπου δημιουργήθηκε το «Heliosphere Gown» της Beyoncé υπήρχε και ένας νέος Έλληνας σχεδιαστής

Μόδα & Στυλ / Στο ατελιέ όπου δημιουργήθηκε το «Heliosphere Gown» της Beyoncé υπήρχε και ένας νέος Έλληνας σχεδιαστής

Έχοντας ήδη εργαστεί για το παιδί-θαύμα της μόδας Vejas Kruszewski, ο Στέφανος Χρυσάφης βρέθηκε στο ατελιέ της sui generis Ολλανδής σχεδιάστριας Iris van Herpen για πρώτη φορά τον Φεβρουάριο του 2023 κι έτσι έγινε μέλος της ομάδας που δούλεψε για περισσότερες από 700 ώρες πάνω στο φόρεμα που έκλεψε τις εντυπώσεις στο Renaissance World Tour. Δίνει τον δικό του ορισμό για την ηθική μόδα και μιλά για τις δυσκολίες τού να προσπαθεί κάποιος να αναδειχθεί σε αυτήν τη βιομηχανία σήμερα.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ
Η Vogue, τα supermodels των 90s, και το Photoshop

Οπτική Γωνία / Η Vogue, τα supermodels των 90s, και το αχρείαστο Photoshop

Το φιλόδοξο εξώφυλλο του τεύχους του Σεπτεμβρίου πυροδότησε ποικίλες αντιδράσεις, ανάμεσα τους και την έντονη δυσαρέσκεια της κορυφαίας συντάκτριας μόδας Vanessa Friedman με το «εξωφρενικό σβήσιμο» της ηλικίας των διάσημων μοντέλων.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΝΙΚΟΣ ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ
Οι βεντάλιες είναι ξαφνικά πολύ hot. Και αυτές που φτιάχνονται στην Αθήνα λέγονται Dida.

Μόδα & Στυλ / Οι βεντάλιες είναι παντού, και αυτές που φτιάχνονται στην Αθήνα λέγονται Dida

Από τον παρισινό οίκο Duvelleroy, που κάποτε κυκλοφόρησε διαφημιστικό φυλλάδιο με τίτλο «Η γλώσσα της βεντάλιας», μέχρι τους «New York Times» που έφτιαξαν τη δική τους λίστα με τις καλύτερες μοντέρνες εκδοχές τους, οι βεντάλιες είναι ξαφνικά πολύ hot, τις ανοίγουμε πια ανερυθρίαστα. Έχουμε κι εμείς στην Αθήνα ένα brand που ειδικεύεται στις βεντάλιες, αυτό της Νατάσσας Δουρίδα, που μας τις προσφέρει μοναδικές.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ
Άγγελος Μπράτης: «Δεν ζήτησα ποτέ να με αποκαλούν κύριο. Άγγελος συστήνομαι πάντα»

Μόδα & Στυλ / Άγγελος Μπράτης: «Δεν ζήτησα ποτέ να με αποκαλούν κύριο. Άγγελος συστήνομαι πάντα»

Σε μια μεγάλη συζήτηση με αφορμή το πρόσφατο show του, ο αγαπητός σχεδιαστής μιλά για τη σχέση του με την Ανάφη, για τη νέα εποχή της μόδας και για όσα τον εμπνέουν.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΣΠΗΛΙΩΤΗΣ