Η Μελίνα γίνεται η μούσα του Jean Paul Gaultier

Η Μελίνα γίνεται η μούσα του Jean Paul Gaultier Facebook Twitter
0

Η Μελίνα γίνεται η μούσα του Jean Paul Gaultier Facebook Twitter
Ποτέ την Κυριακή

To Ίδρυμα Μελίνα Μερκούρη προσκάλεσε τον Jean Paul Gaultier να εμπνευστεί από τη Μελίνα Μερκούρη και να δημιουργήσει συλλεκτικά αντικείμενα, τα έσοδα από την πώληση των οποίων θα διατεθούν για τους σκοπούς του Ιδρύματος.

Ο διεθνής σχεδιαστής, γνωστός για τα φιλελληνικά του αισθήματα και τον θαυμασμό του για τη Μελίνα, επέλεξε να της αφιερώσει το σήμα κατατεθέν του, τις λευκές και μπλε ρίγες, σε δύο εκδοχές, μαρινιέρα και t-shirt, βασιζόμενος σε δύο φωτογραφίες της Μελίνας Μερκούρη από τους θρυλικούς φωτογράφους Douglas Kirkland και Bill Yoscary. Ο Gaultier επιμελήθηκε τον σχεδιασμό της συλλεκτικής μαρινιέρας και του συλλεκτικού t-shirt που φέρουν την υπογραφή του και παράχθηκαν σύμφωνα με τις ποιοτικές του προδιαγραφές στην Ελλάδα, ενώ ο Κωνσταντίνος Καταλακινός από την ομάδα επικοινωνίας του σχεδιαστή συνέβαλε στην υλοποίηση του πρότζεκτ. Εξάλλου ο ίδιος ο Gaultier έχει δηλώσει στο παρελθόν ότι η εμφάνιση της Μελίνας Μερκούρη στη βραβευμένη ταινία του Ζιλ Ντασέν, Ποτέ την Κυριακή, υπήρξε γι' αυτόν πηγή έμπνευσης για να δημιουργήσει τις χαρακτηριστικές του μαρινιέρες που έχουν αποτελέσει κεντρικό κομμάτι πολλών συλλογών του.

Τα δύο αντικείμενα θα παρουσιαστούν σε ειδική εκδήλωση στο Ίδρυμα Μελίνα Μερκούρη στις 28/4 και από την επόμενη μέρα θα είναι διαθέσιμα σε περιορισμένο αριθμό στο Ίδρυμα Μελίνα Μερκούρη, στα πωλητήρια και το e-shop του Μουσείου Μπενάκη και στη boutique Luisa σε Αθήνα και Μύκονο, έναντι 60 (t-shirt) και 80 (μαρινιέρα) ευρώ.

Η Μελίνα γίνεται η μούσα του Jean Paul Gaultier Facebook Twitter

Η Μελίνα γίνεται η μούσα του Jean Paul Gaultier Facebook Twitter

Μόδα & Στυλ
0

ΑΦΙΕΡΩΜΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

CHECK Ντιορ και Μπαλενσιάγκα: Οι συνάντηση των δυο μεγάλων της γαλλικής μόδας

Μόδα & Στυλ / Ντιόρ και Μπαλενσιάγκα: Η συνάντηση των δυο μεγάλων της γαλλικής μόδας

Παρήγαγαν ταυτόχρονα μόδα που αιχμαλώτισε τη δίψα της εποχής για πολυτέλεια και κομψότητα και οδήγησε στην αποκατάσταση της κερδοφόρας βιομηχανίας μόδας της Γαλλίας μετά την καταστροφή των δύο παγκόσμιων πολέμων.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Issey Miyake: Ο μεγάλος ανανεωτής της μόδας, ο εφευρέτης, ο εραστής των τριών διαστάσεων

Μόδα & Στυλ / Issey Miyake: Ο μεγάλος ανανεωτής της μόδας, ο εφευρέτης, ο εραστής των τριών διαστάσεων

Για τον Issey Miyake, ο διάλογος μεταξύ σώματος και ρούχου συνίσταται ταυτόχρονα στην παρουσία και την απουσία, το σχήμα του ρούχου δημιουργείται από το ίδιο το σώμα μόνο όταν αυτό φοριέται.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
60 χρόνια τώρα, οι Αθηναίοι βρίσκουν οικονομικά χειροποίητα γυαλιά ηλίου στον Μίμη στην Ομόνοια

Μόδα & Στυλ / 60 χρόνια τώρα οι Αθηναίοι βρίσκουν οικονομικά χειροποίητα γυαλιά ηλίου στον Μίμη, στην Ομόνοια

Το «καβαφικό», το «γυαλί του ΙΚΑ», οι γεωμετρικοί σκελετοί που επέστρεψαν στη μόδα από τα '90s, τα σχέδια της «Πηγή των Γυαλιών» διαφημίζονται όλα αυτά τα χρόνια μέσω των φοιτητών που τα φορούν και εκείνων που τα ζηλεύουν. Γι' αυτό το ιστορικό κατάστημα οπτικών της πόλης όλα ξεκίνησαν από ένα περίπτερο της Πανεπιστημίου, εκεί όπου ο Δημήτρης Μαρτζούκος έμαθε να επισκευάζει αναπτήρες, πένες γραφής και γυαλιά.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ
Oenovated: Ένα brand που παντρεύει το street style με την αγάπη για το κρασί

Μόδα & Στυλ / Oenovated: Ένα brand που παντρεύει το street style με την αγάπη για το κρασί

Η Εβελίνα Ηγουμενάκη και ο Βαγγέλης Λώνας δημιουργούν ρούχα και αξεσουάρ, θέλοντας να αναδείξουν την κουλ πλευρά του κρασιού και να το κάνουν κομμάτι της urban κουλτούρας, ενώ παράλληλα προσφέρουν βασικά μαθήματα γύρω από αυτό με απλά λόγια.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ

ΘΕΜΑΤΑ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

THE GOOD LIFO ΔΗΜΟΦΙΛΗ