Ευρυδίκη, τι φοράς σήμερα και πόσο κοστίζει;

Ευρυδίκη Κόφφα Content creator / μπλόγκερ Facebook Twitter
Αφορμή για το μπλογκ ήταν η ανάγκη μου να δημιουργήσω έναν προσωπικό χώρο στον οποίο να μπορώ να εκφράζομαι, είτε ενδυματολογικά είτε συναισθηματικά, ελεύθερα, να ξεφεύγω από τη βαρετή καθημερινότητα. Φωτ.: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO
0

— Ευρυδίκη, ποια ήταν η πρώτη σου επαφή με τη μόδα και την τέχνη;

Η πρώτη μου επαφή με τη μόδα συγχρονίστηκε με την πρώτη μου επαφή με το ίντερνετ, καθώς ήταν τα αρχικά ερεθίσματα που δέχτηκα από τον χώρο στην ηλικία των δέκα μέσα από ένα παιχνίδι. Η ανάγκη να εκφράζομαι μέσω του στυλ μού μεταδόθηκε από τη μητέρα μου και υπήρχε μάλλον μέσα μου από πάντα – εκκεντρικά παπούτσια και ιδιαίτερα κομμάτια υπήρχαν στην ντουλάπα μου απ’ όταν ήμουν πολύ μικρή! Η αγάπη μου για την Ιστορία και την ανθρωπολογία με έφερε κοντά στην τέχνη όταν κατάλαβα ότι το να ανακαλύπτω πτυχές της είναι σαν να ανακαλύπτω έναν νέο κόσμο.

— Πότε ξεκίνησες το μπλογκ σου Chato-yant21 και με ποια αφορμή;

Στα δεκαπέντε μου. Αφορμή ήταν η ανάγκη μου να δημιουργήσω έναν προσωπικό χώρο στον οποίο να μπορώ να εκφράζομαι, είτε ενδυματολογικά είτε συναισθηματικά, ελεύθερα, να ξεφεύγω από τη βαρετή καθημερινότητα. Ήταν, και είναι, το δίχτυ ασφαλείας μου, εκεί έχω την ευκαιρία να γράψω τι με απασχολεί και να αναρτήσω ένα ολοκληρωμένο πρότζεκτ χωρίς να με ενδιαφέρουν χαζοί αλγόριθμοι.

Το #thegreekgirl δίνει φωνή στα ζητήματα που απασχολούν τη σύγχρονη γυναίκα, οι βιασμοί και οι γυναικοκτονίες γίνονται κομμάτι αυτής της μεγάλης πλέον κοινότητας που μετράει περισσότερες από 5.000 δημοσιεύσεις κοριτσιών και αγοριών στο Instagram, τα οποία το χρησιμοποιούν για να εκφραστούν με τον τρόπο τους.

— Τι είναι το #thegreekgirl;

Κάτι περισσότερο από ένα hashtag, είναι μια ιδέα, μια φιλοσοφία και η δική μου προσωπική ανάγκη για τη σύνδεση με την πολιτισμική μου κληρονομιά. Δεν πηγάζει από πατριδολατρία ή εθνικισμό, αντιθέτως εισάγει τη μοντέρνα Ελληνίδα σε έναν κόσμο γεμάτο στοιχεία απ’ όλους τους λαούς. Το #thegreekgirl αναφέρεται σε ένα άμορφο πρότυπο μιας σύγχρονης γυναίκας που, εμπνεόμενη από το παρελθόν της, αποδέχεται την παράδοση και οραματίζεται ένα μέλλον δυναμικό. Κομμάτια αυτής της γυναίκας, αυτού του κοριτσιού, είναι πάνω μας, τα αναγνωρίζουμε εμείς πρώτοι κι έπειτα τα εξιστορούμε στους άλλους. Το ηλιοκαμένο δέρμα μας, τα γερά και λαμπερά σκούρα μαλλιά, τα έντονα φρύδια, τα μεγάλα μάτια, το χαμόγελο, η φωνή, το γέλιο, τα πάντοτε βαμμένα νύχια μας και ο τρόπος που φοράμε τα ρούχα μας, άλλοτε με χρώμα και ένταση και άλλοτε λευκά, λιτά, είναι μόνο λίγα χαρακτηριστικά αυτού του άμορφου #thegreekgirl. Ποτέ ξανά τα συγκεκριμένα χαρακτηριστικά δεν αποτυπώθηκαν τόσο συνολικά ώστε να χαρακτηρίσουν την Ελληνίδα ως το νέο it girl, μια μούσα, αν θέλετε, που θα εμπνεύσει τις γυναίκες να πιστέψουν σε αυτά τα χαρακτηριστικά τους και να τα αναδείξουν. Το #thegreekgirl δίνει φωνή στα ζητήματα που απασχολούν τη σύγχρονη γυναίκα, οι βιασμοί και οι γυναικοκτονίες γίνονται κομμάτι αυτής της μεγάλης πλέον κοινότητας που μετράει περισσότερες από 5.000 δημοσιεύσεις κοριτσιών και αγοριών στο Instagram, τα οποία το χρησιμοποιούν για να εκφραστούν με τον τρόπο τους.

Ευρυδίκη Κόφφα Content creator / μπλόγκερ Facebook Twitter
Φωτ.: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO

— Πάνω σε τι εργάζεσαι αυτόν τον καιρό;

Εκτός από τη βασική μου εργασία στην εταιρεία Nidodileda, αυτή την περίοδο κάναμε με τον σύντροφο και συνεργάτη-φωτογράφο μου Αντώνη Αγρίδο το πρώτο μας επιχειρηματικό βήμα, το @ΑΚΑΤΙΟ studio. Πρόκειται για ένα brand που φιλοξενεί vintage αντικείμενα και συνέργειες με ανερχόμενους σχεδιαστές και ταλαντούχους καλλιτέχνες.

— Τι φοράς σήμερα και πόσο κοστίζει;

Φοράω δύο πολύ αγαπημένα μου κομμάτια, ένα vintage βελούδινο μπλέιζερ και αυτή την απόλυτα ’70s παντελόνα από τη Nidodileda, ένα ζιβάγκο και vintage μπότες. Σύνολο 100 ευρώ.

— Πού πηγαίνεις τώρα;

Σινεμά! 

@yurichat

Το άρθρο δημοσιεύθηκε στην έντυπη LiFO.

To νέο τεύχος της LiFO δωρεάν στην πόρτα σας με ένα κλικ.

Μόδα & Στυλ
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

42' με τη Lito

Μόδα & Στυλ / Lito: «Το κόσμημά μου απευθύνεται σε γυναίκες που δεν τις αφορά η μόδα»

Η σχεδιάστρια της οποίας το όνομα στο εξωτερικό σημαίνει «σύγχρονο ελληνικό κόσμημα» δεν είχε φανταστεί πως τα μάτια θα γίνουν η υπογραφή της, ώσπου τη γοήτευσαν αυτά που ζωγραφίζει στο χέρι ένας Ρώσος αγιογράφος. Μέχρι τώρα τα έχει δουλέψει με περίπου εβδομήντα διαφορετικούς τρόπους σε κοσμήματα-πολύτιμα φυλαχτά.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ
ΤΡΙΤΗ 12/04- ΕΧΕΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΕΙ-Είναι ταμπού η μόδα για τον φεμινισμό;

ampa / Είναι ταμπού η μόδα για μια φεμινίστρια;

Η Χριστίνα Γαλανοπούλου μιλά με τη δημοσιογράφο και ραδιοφωνική παραγωγό Χρύσα Οικονομοπούλου για το «μούδιασμα» που προκαλούν τα... «ελαφριά» θέματα μόδας και ομορφιάς όταν πέφτουν στο φεμινιστικό τραπέζι.
ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΓΑΛΑΝΟΠΟΥΛΟΥ
Μόδα με συνείδηση

Μόδα & Στυλ / Fashion Revolution Summer School: Ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα για το μέλλον της μόδας

Η Fashion Revolution Greece, σε συνεργασία με το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, διοργανώνει τον Ιούνιο (6-26/6) στην Ελλάδα το Fashion Revolution Summer School, ένα εκπαιδευτικό θερινό πρόγραμμα που εστιάζει στην ανάγκη αναμόρφωσης της παγκόσμιας βιομηχανίας μόδας και ένδυσης
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
35’ λεπτά με την Κατερίνα Ψωμά

Μόδα & Στυλ / Κατερίνα Ψωμά: «Το κόσμημα αποτελεί μια εύκολη, καθημερινή λύση για να αισθανόμαστε όμορφα»

Vintage υλικά, κοσμοπολίτικος αέρας, κλασικά κομμάτια δοσμένα αλλιώς και άφθονο χρώμα. Αν και βρέθηκε να σχεδιάζει «τυχαία», δεδομένου ότι ήταν έτοιμη να ακολουθήσει ακαδημαϊκή καριέρα, μέχρι που ένα σημαντικό όνομα της μόδας είδε μια δημιουργία της, από τις αρχές των ’00s τα κοσμήματά της δεν μπορούν να περάσουν απαρατήρητα.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ

σχόλια

Δεν υπάρχει δυνατότητα σχολιασμού

ΘΕΜΑΤΑ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

THE GOOD LIFO ΔΗΜΟΦΙΛΗ