Γιατί προσέλαβε η Ferrari τον σχεδιαστή του iPhone
Ο Jony Ive θα αναλάβει πιθανότατα να βάλει τις δικές του σχεδιαστικές πινελιές στην πρώτη ηλεκτροκίνητη Ferrari.

Γιατί προσέλαβε η Ferrari τον σχεδιαστή του iPhone;

Η Ferrari επιθυμεί να αλλάξει το στυλ των νέων μοντέλων της και έτσι αποφάσισε να συνεργαστεί με τον καινοτόμο ντιζάινερ Jony Ive, ο οποίος έχει σχεδιάσει, μεταξύ άλλων, το iPad, το iPhone, το iMac και το MacBook.

Oι καιροί αλλάζουν και ακόμη και εταιρείες αυτοκινήτων, που φημίζονται για τον εμβληματικό σχεδιασμό των μοντέλων τους καλούνται να προσαρμοστούν στις επιθυμίες των μελλοντικών πελατών τους και να δώσουν νέα πνοή στα προϊόντα τους.

 

Αυτό επιβεβαιώνει και η φρέσκια συνεργασία του γκουρού του μοντέρνου ντιζάιν, Jony Ive, με τη Ferrari. Ο 54χρονος Λονδρέζος έχει σχεδιάσει όλα τα σημαντικά προϊόντα που παρουσίασε η Apple τα τελευταία χρόνια, από τον πρώτο iMac του 1998 έως το iPod και το iPhone. Μιλάμε δηλαδή για τεχνολογικά προϊόντα που δημιούργησαν σχολή στο βιομηχανικό ντιζάιν με τις γραμμές τους, αλλά και την καθιέρωση του λευκού χρώματος ως χαρακτηριστικού των high tech συσκευών.

 

Ο Ive αποχώρησε πριν από μία διετία από τον αμερικανικό κολοσσό και ίδρυσε μαζί με τον 57χρονο Marc Newson μία δική τους εταιρεία με την ονομασία LoveFrom. Διασημότερος πελάτης της LoveFrom είναι πλέον η Ferrari, η οποία ανακοίνωσε την έναρξη συνεργασίας με τον πρώην σχεδιαστή της Apple και τον συνεταίρο του.

 

Πρόκειται για μία σύμπραξη με μακροχρόνιο ορίζοντα, στο άκουσμα της οποίας φούντωσαν διάφορες φήμες, καθώς καμία από τις δύο πλευρές δεν αποκαλύπτει τι ακριβώς προβλέπεται να σχεδιάσει η LoveForum για λογαριασμό της ιταλικής μάρκας από το Μαρανέλο.

 

Γιατί προσέλαβε η Ferrari τον σχεδιαστή του iPhone
O Ιve (δεξιά) και ο Newson αποχώρησαν από την Apple για να ιδρύσουν τη δική τους εταιρεία με την ονομασία LoveFrom.

 

Θα δούμε κάποιο ή κάποια νέα μοντέλα –και κατά προτίμηση ηλεκτροκίνητα– δια χειρός Ive; Σύμφωνα με την οικονομική εφημερίδα «Financial Times», ο Λονδρέζος γκουρού του ντιζάιν προσελήφθη για να διαμορφώσει καταλυτικά τον σχεδιασμό της πρώτης αμιγώς ηλεκτροκίνητης Ferrari.

 

Πρόκειται για ένα αρκετά λογικό σενάριο, καθώς ο Ive είχε εμπλακεί ενεργά στο «Project Titan», το οποίο αφορούσε την εξέλιξη ενός αυτόνομου ηλεκτροκίνητου μοντέλου με το σηματάκι της Apple. Εξάλλου και η δήλωση του Jony Ive ότι χαίρεται που θα συνεργαστεί με τον 56χρονο αρχισχεδιαστή της Ferrari, Flavio Manzoni, συνηγορεί υπέρ του σχεδιασμού από τον ίδιο ενός νέου, ηλεκτρικού μοντέλου με έμβλημα το όρθιο αλογάκι.

 

Γιατί προσέλαβε η Ferrari τον σχεδιαστή του iPhone
Το πρωτότυπο Apple Car δεν έχει σχεδιαστικά καμία σχέση με τα μοντέλα της Ferrari.

 

Θα μπορούσε να μοιάζει η πρώτη Ferrari μηδενικών ρύπων με το Apple-Car; Μάλλον απίθανο, καθώς το ψηφιακό πρωτότυπο του συγκεκριμένου μοντέλου φέρνει περισσότερο σε iPod πρώτης γενιάς και δεν έχει –σχεδιαστικά– απολύτως καμία σχέση με την εικόνα των κλασικών Ferrari, στις οποίες κυριαρχούν οι επιθετικές γραμμές σε συνδυασμό με κορυφαία αεροδυναμική.

 

Φυσικά, ένας γκουρού του ντιζάιν όπως ο Jony Ive θα αποτελούσε τον ιδανικό άνθρωπο για να δώσει τεράστια ώθηση στον κλάδο των επίσημων αξεσουάρ της Ferrari και να αυξήσει θεαματικά τα έσοδα σχεδιάζοντας υπέροχα γάντια, γυαλιά, τσάντες ή ρολόγια με τη σφραγίδα της ιταλικής μάρκας.

 

Γιατί προσέλαβε η Ferrari τον σχεδιαστή του iPhone
Στην κολεξιόν αξεσουάρ της Ferrari περιλαμβάνεται και μία σειρά σπορ ρολογιών.

 

Αν αποδειχθεί πάντως η συνεργασία του Βρετανού με τη Ferrari έστω και κατά προσέγγιση τόσο επιτυχημένη, όπως η παλαιότερη με την Αpple, τότε οι Ιταλοί έχουν χτυπήσει μία νέα φλέβα χρυσού, ανεξαρτήτως αν αφορά κάποιο καινούριο μοντέλο ή μία νέα κολεξιόν πανάκριβων αξεσουάρ.

 

Αυτοκίνητο
 
 
 
 

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ