Renault Captur
Το Renault Captur διπλού καυσίμου προσφέρει έως 770 ευρώ όφελος το χρόνο σε σχέση με ένα αντίστοιχο μοντέλο βενζίνης.

Αντίδοτο στα ακριβά καύσιμα τα μοντέλα υγραερίου των Renault και Dacia

Η αύξηση των τιμών της βενζίνης και του πετρελαίου κίνησης έκανε ελκυστικότερα τα μοντέλα διπλού καυσίμου (βενζίνης-υγραερίου) της Renault και της Dacia εξαιτίας του σαφώς χαμηλότερου κόστους χρήσης και της μεγάλης αυτονομίας τους.

Ο όμιλος της Renault θεωρείται ηγέτης στους κινητήρες διπλού καυσίμου (βενζίνης-υγραερίου) με εμπειρία άνω των 11 ετών, προσφέροντας έτσι μία ενδιαφέρουσα εναλλακτική λύση σε μία περίοδο όπου οι τιμές της αμόλυβδης και του πετρελαίου κίνησης έχουν εκτοξευθεί σε δυσθεώρητα ύψη. Ταυτόχρονα, η συγκεκριμένη τεχνολογία δεν πλεονεκτεί μόνον εξαιτίας της οικονομίας στο γέμισμα, αλλά και χάρη στη μεγάλη αυτονομία των μοντέλων διπλού καυσίμου.

 

Dacia Duster
Το δημοφιλές SUV Dacia Duster διατίθεται και σε έκδοση LPG με απόδοση 100 ίππων.

 

Η γκάμα μοντέλων του Renault Group με εργοστασιακό σύστημα υγραεριοκίνησης καλύπτει όλα τα γούστα και τις ανάγκες των πελατών, από το δημοφιλές Renault Clio έως το crossover Renault Captur και από το άκρως επιτυχημένο Dacia Duster έως τα ευρύχωρα και πρακτικά Dacia Sandero Streetway και Sandero Stepway. Τα συγκεκριμένα μοντέλα εφοδιάζονται με τον μοντέρνο turbo βενζινοκινητήρα 1.0 TCe των 100 ίππων, που έχει δεχθεί τις απαιτούμενες εργοστασιακές τροποποιήσεις, ώστε να καίει χωρίς πρόβλημα και υγραέριο (LPG). Φυσικά, το σύστημα υγραεριοκίνησης τοποθετείται στη γραμμή παραγωγής, οπότε πρόκειται για ένα εργοστασιακό τελικό προϊόν με τα ίδια πρότυπα ασφαλείας, αξιοπιστίας και μακροζωίας των υπόλοιπων μοντέλων της Renault και της Dacia. Επίσης, η ατσάλινη δεξαμενή του υγραερίου τοποθετείται στο χώρο της ρεζέρβας και έτσι δεν καταλαμβάνει χώρο από το πορτ-μπαγκάζ.

 

Αντίδοτο στα ακριβά καύσιμα τα μοντέλα υγραερίου των Renault και Dacia
Η δεξαμενή υγραερίου βρίσκεται στη θέση της ρεζέρβας, για να μην αφαιρεί χώρο από το πορτ-μπαγκάζ.

 

Να σημειώσουμε ότι το υγραέριο παράγει 10% λιγότερους ρύπους κατά την καύση του από ό,τι ένας αντίστοιχος κινητήρας βενζίνης, άρα διαθέτει έναν φιλικότερο προς το περιβάλλον χαρακτήρα. Επίσης είναι σαφώς οικονομικότερο και στη χρήση, καθώς το κόστος του συγκεκριμένου καυσίμου είναι περίπου κατά 60% χαμηλότερο από της αμόλυβδης βενζίνης και σχεδόν μισό από το κόστος του πετρελαίου κίνησης. Το πυκνό δίκτυο πρατηρίων LPG στη χώρα μας κάνει μάλιστα ακόμη ελκυστικότερη την προοπτική απόκτησης ενός αυτοκινήτου της συγκεκριμένης τεχνολογίας.

 

Αντίδοτο στα ακριβά καύσιμα τα μοντέλα υγραερίου των Renault και Dacia
Οι δύο δεξαμενές βενζίνης και LPG φροντίζουν για εξαιρετικά μεγάλες αυτονομίες.

 

Χαρακτηριστική είναι η περίπτωση του Renault Clio 1.0 TCe 100 LPG με ισχύ 100 ίππους, αυτονομία έως 1.185 χιλιομέτρων και δωρεάν το εργοστασιακό σύστημα υγραεριοκίνησης, το οποίο δεν πληρώνει τέλη κυκλοφορίας, μπαίνει χωρίς περιορισμούς στο Δακτύλιο της Αθήνας και προσφέρει μέχρι και 770 ευρώ όφελος το χρόνο σε καύσιμα, αν το συγκρίνουμε με ένα αντίστοιχο μοντέλο βενζίνης. Στο Renault Captur έχουμε ακόμη μεγαλύτερη αυτονομία 1.360 χλμ., επίσης απαλλαγή από τα τέλη κυκλοφορίας και καθημερινή είσοδο στο Δακτύλιο, μαζί με κορυφαία τεχνολογία, ασφάλεια και μεγάλους χώρους.

 

Τα υγραεριοκίνητα Dacia Duster 100 TCe 100 LPG κοστίζουν αυτή την περίοδο το ίδιο με τις απλές εκδόσεις βενζίνης των 90 ίππων, προσφέρουν 1.250 χλμ. αυτονομία και κινούνται με άνεση σε ποικιλία εδαφών, καθώς απέχουν 21 εκατοστά από το έδαφος. Ρεκόρ αυτονομίας 1.500 χλμ. χαρακτηρίζει τα νέα Dacia Sandero Streetway και Sandero Stepway 1.0 TCe 100 LPG με ένα γέμισμα και των δύο δεξαμενών τους (50 λίτρα βενζίνης και 40 λίτρα υγραερίου). Και εδώ προβλέπεται απαλλαγή από τα τέλη κυκλοφορίας και ελεύθερη είσοδος καθημερινά στο Δακτύλιο της Αθήνας.

 

Αυτοκίνητο
 
 
 
 

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ