Νίκος Βενιανάκης - Αρχιτέκτονας

Νίκος Βενιανάκης - Αρχιτέκτονας Facebook Twitter
0
Tι ακριβώς κάνατε στο κέντρο της Αθήνας σχετικά με το logo31;

Αρχικά, ο Γιώργος και ο Θάνος έστησαν το www.logo31.com, οπου παρότρυναν τον κόσμο του Twitter και όχι μόνο να υποβάλει τη δική του πρόταση για το logo31. Η συμμετοχή ήταν τεράστια. Αφού υπήρξε κόσμος που έδωσε έστω και 5 λεπτά από τον χρόνο του για να σχεδιάσει και να στείλει κάτι, ήταν πολύ κρίμα όλη αυτή η προσπάθεια να πάει χαμένη και να μη βγει με κάποιον τρόπο προς τα έξω. Έτσι τυπώθηκαν 3.500 αυτοκόλλητα με κάποια από τα πιο χαρακτηριστικά logo31 και την Κυριακή πήραμε τα ποδήλατά μας και ξεκίνησαμε να τα κολλάμε στο κέντρο της Αθήνας.

Για ποιον λόγο επιλέξατε τον συγκεκριμένο τρόπο δράσης;

Το αυτοκόλλητο ειναι εύκολο, γρήγορο, κολλάει παντού, δεν ενοχλεί οπως θα ενοχλούσε, ενδεχομένως, μια αφίσα. Επίσης, το συγκεκριμένο είναι και οικολογικό - βιοδιασπώμενο!

Ανταποκρίθηκε πολύς κόσμος στο κάλεσμά σας;

Δεν είχε γίνει κανένας απολύτως προγραμματισμός. Το κάλεσμα έγινε σχετικά αργά το πρωί της Κυριακής. Ξεκινήσαμε τέσσερις. Στη συνέχεια προστέθηκαν και άλλοι τρεις. Ίσως, αν δεν κάναμε και τόσες στάσεις για μπίρες και καφέδες, να είχαμε καταφέρει να κολλήσουμε περισσότερα. Μην εκπλαγείτε αν τα δείτε και σε άλλες πόλεις τις επόμενες μέρες.

Τι θα έλεγες σε έναν ΟΝΝΕΔίτη αν σε ρωτούσε γιατί ασχολείσαι τόσο πολύ με το logo31;

Γιατί μπορώ! Άλλωστε, στο μανιφέστο μας στο logo31.com εξηγούμε ότι η ιστορία της ΟΝΝΕΔ είναι πια παρελθόν. Το πρότζεκτ logo31 ξεκινά εκεί που τελειώνει το θέμα της επικοινωνιακής γκάφας.

Οι επόμενες δράσεις ποιες θα είναι;

Η επιτυχία του πρότζεκτ νομίζω οτι βασίζεται στον μη προγραμματισμό του. Ένα είναι το σύνθημα: αυθορμητισμός και δημιουργικότητα. To πρότζεκτ logo31 ήταν μια αυθόρμητη ιδέα που αποδεικνύει τι είδους δύναμη μπορεί να έχουν οι ψηφιακές κοινότητες. Ευχόμαστε και άλλοι να σκεφτούν κάτι ανάλογο. Η διαδικασία, από την υποβολή των προτάσεων μέχρι και την «αυτοκόλληση» της Κυριακής, ήταν ό,τι πιο διασκεδαστικό έχω κάνει εδώ και καιρό!

To κάλεσμα στο site πώς πάει;

Οι συμμετοχές ξεπέρασαν τις 180 μέσα σε 4 μέρες. Οι δε επισκέψεις στο site ξεπέρασαν τις 10.000 σε μια εβδομάδα.

Εντυπωσιακό δεν είναι;

Οι συμμετοχές ειναι πραγματικά εντυπωσιακές. Και να φανταστείς οτι οι περισσότερες δεν προέρχονται καν από γραφίστες.

TV & Media
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΘΕΜΑΤΑ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

THE GOOD LIFO ΔΗΜΟΦΙΛΗ