Τζώρτζης Μονογυιός: Πώς έγινε το τροχαίο με τη Ferrari - Η πρώτη πραγματογνωμοσύνη

Τζώρτζης Μονογυιός: Πώς έγινε το τροχαίο με τη Ferrari - Τα στοιχεία από το τιμόνι και η πρώτη πραγματογνωμοσύνη Facebook Twitter
0

Φως στα αίτια του τροχαίου δυστυχήματος με θύμα τον Τζώρτζη Μονογυιό αναμένεται να ρίξει η πραγματογνωμοσύνη, ενώ ήδη γίνονται γνωστές οι πρώτες εκτιμήσεις.

Όπως μετέδωσε το κεντρικό δελτίο ειδήσεων του ΣΚΑΪ, η πρώτη πραγματογνωμοσύνη αποκάλυψε κάποια πρώτα στοιχεία. Οι ειδικοί φέρεται να εκτιμούν ότι το τιμόνι της Ferrari δίνει στοιχεία που μπορεί να εξηγήσουν τα αίτια του δυστυχήματος.

Το τιμόνι του εν λόγω αυτοκινήτου έχει πέντε θέσεις λειτουργίας στο δεξί μέρος, παραπέμποντας σε αυτό της Formula 1. Η τέταρτη και η πέμπτη θέση αφορά το traction control system, δηλαδή το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης ενώ η πέμπτη σχετίζεται με το ηλεκτρονικό σύστημα ευστάθειας, το γνωστό ESP.

Σύμφωνα με το ρεπορτάζ, τα πρώτα στοιχεία δείχνουν ότι υπάρχουν ενδείξεις απενεργοποίησης στου συστήματος ESP, ή ακόμη και μη γνώσης για την ενεργοποίησης του, λαμβάνοντας υπ’ όψιν ότι ο άτυχος οδηγός το οδηγούσε για πρώτη φορά.

Η μη λειτουργία του ESP είχε ως αποτέλεσμα το αυτοκίνητο να υπερστρέψει σε ένα απότομο πάτημα του γκαζιού. Πάντως, δεδομένου της σφοδρής πρόσκρουσης και της φωτιάς που είχε ως αποτέλεσμα το αυτοκίνητο να καταστραφεί, οι ειδικοί δεν μπορούν να απαντήσουν με βεβαιότητα  ότι το ESP ήταν όντως απενεργοποιημένο ή δείχνει απενεργοποιημένο επειδή ενδεχομένως μετατοπίστηκε ο διακόπτης μετά το δυστύχημα.

Τροχαίο Τζώρτζη Μονογυιού: Γιατί πήρε φωτιά η Ferrari

Όπως αναφέρει η πραγματογνωμοσύνη, η φωτιά ξέσπασε στη δεξαμενή καυσίμου κάτω από το κάθισμα του οδηγού, με την σφοδρή σύγκρουση να προκαλεί διαρροή καυσίμου.

Στο συγκεκριμένο όχημα, τα ντεπόζιτα καυσίμου βρίσκονται κάτω από τον χώρο αποθήκευσης στο μπροστινό τμήμα της ατράκτου και κάτω από τις θέσεις του οδηγού και του συνοδηγού. Την ίδια ώρα, διερευνάται η ποιότητα και τα χαρακτηριστικά των ελαστικών.

Το όχημα κινούνταν μεταξύ 100 και 120 χιλιομέτρων την ώρα. Ωστόσο, σύμφωνα με τους ειδικούς, η απενεργοποίηση του ESP σε συνδυασμό με απότομο πάτημα του γκαζιού μπορεί να οδηγήσει σε υπερστροφή και εκτροπή ακόμη και με χαμηλές ταχύτητες. 
 

Ελλάδα
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

σχόλια

Δεν υπάρχει δυνατότητα σχολιασμού

ΘΕΜΑΤΑ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

THE GOOD LIFO ΔΗΜΟΦΙΛΗ