Η επιστροφή της αθηναϊκής νύχτας

Η επιστροφή της αθηναϊκής νύχτας Facebook Twitter
0

Μετά από δύο χρόνων περιορισμούς και απαγορεύσεις και έναν δύσκολο χειμώνα, έρχεται η άνοιξη στην αθηναϊκή νύχτα, κυριολεκτικά και μεταφορικά. Οι συναυλίες, τα μεγάλα events, τα μεγάλα πάρτι, ο χορός και η διασκέδαση εξαφανίστηκαν από τότε που ξεκίνησε η πανδημία και τα μέτρα «ακορντεόν» με τα συνεχή «άνοιξε-κλείσε» δημιούργησαν μια κατάσταση χωρίς προηγούμενο, που άλλαξε τις συνήθειες των ανθρώπων. Με τα μέτρα να χαλαρώνουν σταδιακά και την ανακοίνωση ότι επιτρέπονται και όρθιοι στα μαγαζιά δημιουργήθηκε ένα κύμα αισιοδοξίας και ελπίδας ότι το κοινό θα επιστρέψει στα μεγάλα events και θα τα στηρίξει. Επιτέλους, οι ιδιοκτήτες χώρων και οι διοργανωτές events κάνουν σχέδια και προγραμματισμό για το μέλλον ‒ μάλιστα άρχισαν να ανακοινώνονται events και ημερομηνίες. Όλα τα φεστιβάλ της πόλης αναδιοργανώνονται δυναμικά, η νυχτερινή Αθήνα επιστρέφει σιγά-σιγά εκεί που ήταν πριν από την πρώτη καραντίνα και παρ’ όλες τις δυσκολίες και τον δισταγμό, είναι πολλά αυτά που έχουν προγραμματιστεί για τους επόμενους μήνες.

Οι συναυλίες

«Η κατάσταση με τις συναυλίες και το clubbing εξελίσσεται όπως όλα γύρω μας. Διστακτικά για όλους στην αρχή, μέχρι να βρούμε ξανά τα πατήματα και τις συνήθειές μας», αναφέρουν οι διοργανωτές του Plisskën. «Η διασκέδαση είναι σαν τον ανθρώπινο οργανισμό μετά από μια εγχείρηση ή ένα ατύχημα και όχι σαν το ποδήλατο. Σου παίρνει χρόνο μέχρι να ξαναβρείς τις αυτοματοποιημένες σου ζωτικές λειτουργίες. Έτσι, μετά από τόσο καιρό χρειαζόμαστε χρόνο να ξαναχορέψουμε, να τραγουδήσουμε, να φλερτάρουμε. Η μετάκληση μεγάλων ξένων ονομάτων ήταν πάντα ρίσκο σε μια μικρή αγορά όπως η ελληνική. Μετά τον Covid όλα έγιναν ακόμα πιο δύσκολα. Υπάρχει απ’ όλες τις μεριές άγχος να βγουν τα “σπασμένα” που άφησε ‒και συνεχίζει να αφήνει‒ με τόση ένταση ο Covid σε όλους τους τομείς και από όλους τους εμπλεκόμενους: καλλιτέχνες, ατζέντηδες, managers, promoters. Υπήρξαμε τυχεροί ή, καλύτερα, διορατικοί, μια και τα περισσότερα bookings μας τα κάναμε μέσα στον Covid βάσει των παλιότερων συνθηκών συμβολαίων και όρων μετάκλησης. Δεν θα θέλαμε με τίποτα να ξεκινούσαμε τώρα τις προσφορές μας για το καλοκαίρι του ’22». Στο διάστημα της πανδημίας το Plisskën διοργάνωσε τα «Eden Sundays», μια σειρά από events που έγιναν απογεύματα Κυριακής. Μάθαμε, άραγε να βγαίνουμε πιο νωρίς; «Ως λαός πάντα ξέραμε να βγαίνουμε είτε πολύ αργά το βράδυ είτε πολύ νωρίς το πρωί», λένε. «Το απόγευμα πάντα μας έλκυε ως ομάδα και ήταν πάντα κάτι που κυνηγούσαμε. Νομίζουμε ότι ο συνδυασμός καλών ονομάτων, ιδιαίτερων χώρων και όμορφης παραγωγής είναι κάτι που εκτίμησε ο κόσμος και “γέμισε” όσες Κυριακές κάναμε. Αναμένουμε και στις υπόλοιπες να έχουμε την ενέργεια που βιώσαμε πριν από λίγους μήνες!».

Σήμερα αισθανόμαστε πως ήρθε πλέον η ώρα να χορέψουμε και πάλι όλοι μαζί. Η ανάγκη για χορό είναι μεγάλη για όλους μας και είμαστε έτοιμοι να προσπαθήσουμε για την ομαλή επιστροφή στη νυχτερινή ζωή.

«Όποιος έκλεινε μεγάλα ονόματα, συνεχίζει να κλείνει μεγάλα ονόματα», λέει ο Κωνσταντίνος Δαγριτζίκος, artistic director του six d.o.g.s και συνδιοργανωτής του ADD Festival. «Παρά τη χαλάρωση των μέτρων, αντιμετωπίζουμε τεράστιες δυσκολίες στον προγραμματισμό, γιατί το συνεχές άνοιξε-κλείσε έχει τεράστιες επιπτώσεις, κάθε φορά επιφέρει οργανωτικό μπάχαλο. Είναι αδύνατο να κάνεις long-term προγραμματισμό και ακόμα πιο δύσκολο να ποντάρεις σε ξένα ονόματα. Παρ’ όλα αυτά, όταν καταφέρνουμε να παραμένουμε ανοιχτοί και να δεχόμαστε κόσμο για όρθια διασκέδαση, είναι καταπληκτικά!». Υπάρχει, όμως, πλάνο για ένα μεγάλο event, όπως το ADD Festival; «Υπάρχει πλάνο να πραγματοποιηθεί το ADD τον Μάιο του 2022», λέει. «Είναι η πρώτη φορά μετά τις τρεις μεταθέσεις του που είμαστε 100% σίγουροι ότι θα μπορέσει να υλοποιηθεί ακριβώς με τα στάνταρ που θέλουμε. Σε λίγες μέρες θα ανακοινώσουμε όλες τις λεπτομέρειες (ακριβείς ημερομηνίες, τοποθεσία, πρώτο δείγμα line-up) και είχαμε να ενθουσιαστούμε τόσο από το 2018 που ανακοινώσαμε για πρώτη φορά το ADD! Έχει περάσει τόσος καιρός χωρίς μουσικά φεστιβάλ άλλωστε, που μας φαίνεται σαν να είναι η πρώτη φορά!».

Η επιστροφή της αθηναϊκής νύχτας Facebook Twitter
Στις 29/6 οι Muse θα εμφανιστούν στο ΟΑΚΑ μαζί με Yungblud, Nothing But Thieves κ.λπ στα πλαίσια του Ejekt Festival.

«Ποτέ δεν είναι εύκολο να κλειστεί ένα μεγάλο όνομα για την Ελλάδα, για πολλούς λόγους», προσθέτει ο Σταύρος Στριλιγκάς, υπεύθυνος επικοινωνίας του Ejekt Festival και του Primer. «Πάντως, ένα καινούργιο πρόβλημα είναι ότι, λόγω της απουσίας συναυλιών στην Ευρώπη εδώ και δύο χρόνια, φέτος υπάρχει τέτοια ζήτηση σε πολλές χώρες, ώστε οι αμοιβές των συγκροτημάτων έχουν αυξηθεί σημαντικά, ενώ δεν υπάρχουν πολλές ανοιχτές ημερομηνίες. Εμείς κινηθήκαμε έγκαιρα και κατορθώσαμε να κλείσουμε τους Muse για το Ejekt και τον Tiesto για το Primer φέτος και ήδη είμαστε έτοιμοι για το 2023». Πώς το βλέπει το φετινό καλοκαίρι; «Θεωρώ ότι φέτος θα παίξουμε κανονικά», λέει. «Βλέπω, επίσης, πληθώρα συναυλιών και φεστιβάλ να έχουν ανακοινωθεί ήδη και θα βγουν κι άλλα προσεχώς». Όσο για το τι θα γίνουν τα εισιτήρια που είχαν προπωληθεί για το Ejekt 2012, πόσα ανανεώθηκαν και πόσα μετατράπηκαν σε voucher, λέει: «Περίπου το 80% ανανέωσε τα εισιτήριά του, κυρίως για το Ejekt 2022 (29/6 με Muse, Yungblud, Nothing But Thieves κ.λπ.) αλλά και για άλλα events μας (Dead Can Dance, Evanescence). Το 20% έχει πάρει voucher, αλλά θεωρούμε ότι με τις συναυλίες που θα ανακοινώσουμε για το υπόλοιπο του 2022 θα χρησιμοποιηθούν κι αυτά».

«Η Λιοσίων από τον Μάρτιο παίρνει ξανά ζωή, καθώς στη σκηνή του Gagarin προσγειώνονται δεκάδες εγχώριες και ξένες μπάντες», λέει η Μαρίνα Δανέζη, καλλιτεχνική διευθύντρια του Gagarin205. «Επιτέλους, θα πραγματοποιηθεί και το αγαπημένο μας φεστιβάλ Gimme Shelter Film Festival! Την αρχή θα κάνει στις 11 και 12 Μάρτη ο Παύλος Παυλίδης με τη νέα του μπάντα Hotel Alaska, τη σκυτάλη θα πάρουν οι κινηματογραφικές πρεμιέρες του Gimme Shelter μαζί με τα εκρηκτικά live που θα τις συνοδεύουν καθημερινά, ενώ τους επόμενους μήνες θα έρθουν στην Ελλάδα για μοναδικές συναυλίες, μεταξύ άλλων, οι Still Corners, New Model Army, Heat, Om, Russian Circles, Perturbator κ.ά. Σίγουρα οι ειδικές συνθήκες λόγω πανδημίας περιόρισαν αρκετά τα παγκόσμια και ευρωπαϊκά tours και οι μετακλήσεις ξένων καλλιτεχνών ήταν δύσκολες. Ωστόσο, εδώ και λίγους μήνες φαίνεται να γίνεται μια επανεκκίνηση σε διεθνές επίπεδο. Η συναυλιακή “κανονικότητα” δείχνει να είναι κοντά. Είμαστε σε διαρκή επιφυλακή, τόσο με τους ξένους που ταξιδεύουν όσο και με τις εγχώριες μπάντες, μέχρι και με το sound check! Αυτό είναι που μας δυσκολεύει, το απρόοπτο. Μπορεί να έχουμε προγραμματίσει, προμοτάρει και φτάσει στην ημέρα του live και τελικά να μη γίνει. Η χαλάρωση των μέτρων ήταν που μας έδωσε το “φιλί της ζωής”. Χωρίς αυτήν δεν θα μπορούσαμε να φιλοξενήσουμε κανέναν στη σκηνή μας. Ελπίζω η πόλη που δεν κοιμάται ποτέ να επιστρέψει στους ρυθμούς της σταδιακά. Το έχουμε όλοι μας τόσο πολύ ανάγκη».

Το clubbing

Η επιστροφή της αθηναϊκής νύχτας Facebook Twitter
Σίγουρα όλο αυτό που περάσαμε θα αφήσει ένα αποτύπωμα στις συνειδήσεις, όμως θεωρώ πως είμαστε σε καλό δρόμο, θα επιστρέψουμε κάποια στιγμή σε αυτό που ξέραμε πριν.

«Το άνοιγμα της εστίασης ήρθε πολύ ξαφνικά και χωρίς προειδοποίηση», λέει η ομάδα παραγωγής του Bios.Ρομάντσο. «Είχαμε αρχίσει ήδη να οργανώνουμε events για καθήμενους με προβολές ταινιών (Metropolis, La planète sauvage, Beladonna of Sadness) και DJs που έπαιζαν μουσική πάνω από τις ταινίες, κάτι ενδιάμεσο δηλαδή, που έφερνε κοντά τη μουσική και τον κινηματογράφο. Η πανδημία μάς επέτρεψε να σκεφτούμε λίγο πιο δημιουργικά σε σχέση με τη μορφή μιας εκδήλωσης. Επέτρεψε ίσως και στους ίδιους τους DJs να σκεφτούν τη μουσική τους διαφορετικά. Είναι άλλο να παίζεις μουσική και ο κόσμος να χορεύει και άλλο να κοιτάει μια οθόνη και να τους συνοδεύεις σε αυτό. Το συνεχές άνοιγμα και κλείσιμο της εστίασης είναι πολύ άχαρο για όλους όσοι δουλεύουν στον χώρο αυτό. Τώρα φαίνεται να ξεκινάει μια περίοδος σταθερότητας, εμείς έχουμε ήδη ένα αρκετά γεμάτο πρόγραμμα και ανυπομονούμε. Εκτός από live, προβολές, πάρτι, παραστάσεις (το μόνο που συνεχίστηκε κάπως πιο ομαλά όλο αυτό το διάστημα) και συνεργασίες με πολλούς φορείς και οργανισμούς, αυτό που επίσης μας ενθουσιάζει πολύ είναι η καινούργια σειρά σεμιναρίων για DJs που ξεκινάει τον Μάρτιο, τα Open Decks, τα οποία είχαν τρομερή απήχηση. Αυτό μας δείχνει ότι υπήρχε η ανάγκη για ένα τέτοιο εγχείρημα».

«Έτσι κι αλλιώς, το clubbing είχε αρχίσει να αλλάζει και προ πανδημίας», λέει ο Βασίλης Σεβδαλής, DJ και μέλος της ομάδας του Needless. «Αυτό είχε να κάνει, από τη μια, με το ότι ο θεσμός των φεστιβάλ ήταν σε άνθηση ‒όχι στην Ελλάδα, παγκοσμίως‒, οπότε αυτό από μόνο του επέφερε μια αλλαγή στο micro-clubbing, το clubbing όπως το ξέραμε, ακόμα και αν αφορά μαγαζιά των 500-1.000 ατόμων, που έτσι κι αλλιώς στην Ελλάδα δεν έχουμε πολλά τέτοια. Συνήθως μιλάμε για χώρους που προσαρμόζονται στις ανάγκες του clubbing. Έτσι το πράγμα πήγαινε σε μεγάλες παραγωγές, είτε one-off είτε φεστιβάλ τύπου Plisskën, ADD, αλλά και τα μεγάλα φεστιβάλ που είχαν πλέον κομμάτι ηλεκτρονικής μουσικής και DJs. Έτσι, ένα μεγάλο κομμάτι του κοινού, ειδικότερα μικρότερων ηλικιών, στράφηκε πολύ στη “μεγάλη εμπειρία” αυτή, στο μεγάλο stage, στους μεγάλους DJs. Οπότε αυτό σαφώς επηρεάζει το clubbing, το date-to-date. Από την άλλη, έχουμε μια ιδιομορφία ως πόλη ήδη πριν από την πανδημία, που δεν θα αλλάξει τώρα: πάρα πολλούς μικρούς χώρους, μπαρ ή μπαρ-κλαμπ, τα οποία ουσιαστικά ο κόσμος χρησιμοποιεί για να κάνει clubbing. Αυτό σε άλλες χώρες της Ευρώπης είναι διαχωρισμένο, τα κλαμπ και τα μπαρ είναι εντελώς διαφορετικά μεταξύ τους. Εδώ, ακόμα και σε ένα cocktail bar να πας, μπορείς να ακούσεις ενδιαφέρουσα κλαμπ μουσική. Οπότε, έχοντας ως δεδομένο την τρομερή μπαρ σκηνή που έχουμε, η οποία δεν θα σταματήσει, κάποιοι από αυτούς τους χώρους χρησιμεύουν ως μικρές κοιτίδες clubbing, συν τους καθιερωμένους χώρους. Δεν νομίζω, λοιπόν, πως η πανδημία θα ανακόψει κάτι που ήταν σε άνθηση. Έχω την εντύπωση πως θα προκύψουν και καλά πράγματα. Όταν ήρθε η οικονομική κρίση, αυτό που προέκυψε ήταν κάτι καλύτερο. Η ανάγκη σε έκανε να γίνεις πιο συγκεκριμένος, να ακολουθήσεις πρότυπα που ίσχυαν σε άλλες πόλεις και χώρες και τελικά να το κάνεις πιο σωστά, να απευθύνεσαι στις αγορές που σε ενδιαφέρουν. Ο κόσμος πλέον άρχισε να ξεχωρίζει τα είδη, αυτό δεν γινόταν τόσο έντονα παλιότερα. Προβλέπω ότι το χιπ-χοπ και η urban μουσική θα αρχίσουν να παίρνουν μεγάλο μερίδιο στη νυχτερινή διασκέδαση».

Η επιστροφή της αθηναϊκής νύχτας Facebook Twitter
Pierre Bourne by Chronis Perakis στο Gagarin.

«Το μέλλον του clubbing/festival scene είναι απόλυτα συνδεδεμένο με το μέλλον της σκηνής, αφού η συνύπαρξη με σκοπό τον χορό και τη διασκέδαση είναι μάλλον το κύριο έσοδο για μια πολύ καλοστημένη και, πλέον, τεράστια βιομηχανία», λέει η Φώφη Τσεσμελή, DJ. «Κοινώς, δεν θα το αφήσουν εύκολα να πεθάνει ή να ατονήσει. Ο κοινός τόπος είναι το ότι η μουσική και η διασκέδαση δαιμονοποιήθηκαν παντού κι αυτό ήταν πραγματικά πολύ οδυνηρό για εμάς που βιοποριζόμαστε αποκλειστικά από τη μουσική. Βασικά, η πανδημία έβγαλε στην επιφάνεια όλες τις παθογένειες του χώρου, που πρέπει, έστω και αργά, να αντιμετωπιστούν. Αυτό που μπορώ να πω από την προσωπική μου εμπειρία είναι ότι ένα πολύ μεγάλο ποσοστό του κόσμου έψαχνε την οποιαδήποτε πιθανή ευκαιρία για να παρτάρει και να εκτονωθεί. Με περισσότερο ή λιγότερο φόβο, ήταν ένα “σπορ” για τους φαινομενικά ατρόμητους. Από κάποιο σημείο και μετά, ειδικά μετά τον περσινό μεγάλο εγκλεισμό, η φάση μεταστράφηκε σε do or die, “θέλω να ακούσω δυνατή μουσική και να χορέψω, χωρίς να σκέφτομαι καν τις επιπτώσεις”. Φυσικά και υπήρξαν ηχηρές απουσίες ανθρώπων που αποφάσισαν συνειδητά να απέχουν, όμως αυτήν τη στιγμή το comeback τους είναι εμφανέστατο. Σίγουρα όλο αυτό που περάσαμε θα αφήσει ένα αποτύπωμα στις συνειδήσεις, όμως θεωρώ πως είμαστε σε καλό δρόμο, θα επιστρέψουμε κάποια στιγμή σε αυτό που ξέραμε πριν. Το επόμενο διάστημα θα βρίσκομαι σταθερά κάθε Σάββατο στα decks του Sodade2 BackStage και στις 12 Μαρτίου στο Suburbia “Eyes Wide Shut Edition”, ελπίζοντας να έχουμε αφήσει πίσω μας τις δυσκολίες, μια για πάντα».

716
Το νέο τεύχος της LiFO δωρεάν στην πόρτα σας με ένα κλικ.

Η αθηναϊκή νύχτα οργανώνεται και ανανεώνεται, νέοι χώροι ανοίγουν, όπως το παλιό Guru, που ανοίγει αυτή την εβδομάδα ως PTX στην πλατεία Θεάτρου, η Ρωσική Ντίσκο στο Σύνταγμα ανακαινίζεται, τα μέρη για ποτό και χορό έχουν αλλάξει και αλλάζουν πολύ. «Αρκετοί DJs έγιναν residents σε πιο μικρά μαγαζιά, όπου επιτρέπονται οι όρθιοι και λίγοι καθήμενοι, τα οποία ήταν cocktail bars και ξαφνικά έγιναν μαγαζιά που κρατάνε όλη νύχτα, π.χ. το Marika’s, γιατί είναι στον δρόμο και επιτρέπεται να έχει τραπεζάκια», λέει ο Δημήτρης Γερασιμίδης, DJ. «Το ωράριο επίσης άλλαξε. Ανοίγει στην Ερμού 135 ένα υπόγειο κλαμπ σαν το Crust, το οποίο θα έχει ωράριο 10-3 και γενικότερα αρχίζουν και αλλάζουν τα πράγματα σε σχέση με αυτό που ξέραμε πριν από δυόμισι χρόνια. Και στα πάρτι έχει αλλάξει το σκηνικό, είναι περίεργη η κατάσταση της επιστροφής. Ο κόσμος δεν θέλει να ξενυχτάει τόσο πολύ, γουστάρουν να βγαίνουν πιο νωρίς, να τρώνε κάτι, να πίνουν ποτά και να χορεύουν, αλλά στις δύο-τρεις να είναι σπίτι τους. Ίσως οι Αθηναίοι ψάχνουν πιο ποιοτικές νύχτες πλέον και όχι αυτό που γινόταν παλιά, που έβγαινες και δεν ήξερες πού θα καταλήξεις. Επίσης, παίζουν πάρα πολλά πάρτι σε σπίτια. Έχω μάθει για δύο διαφορετικά λοφτ, ένα στο Μοσχάτο και ένα στο κέντρο, τα οποία έκαναν πάρτι, προσφέροντας μπαρ, τουαλέτα και τον χώρο, και δούλευαν κατά τη διάρκεια της καραντίνας με τους πιο ριψοκίνδυνους».

Ο The Dreamer, διοργανωτής των Purple Nights, καταλήγει: «Δεν διοργανώσαμε κάποιο event κατά τη διάρκεια της πανδημίας. Δεν θέλαμε να βάλουμε σε κίνδυνο τους καλεσμένους μας. Δυστυχώς, τα events με μεγάλη προσέλευση έχουν αρκετά πρακτικά και λογιστικά θέματα και δεν μπορείς ποτέ να είσαι σίγουρος πως δεν θα υπάρξει διασπορά του ιού, παρά τα όποια μέτρα προφύλαξης. Έτσι, λοιπόν, αποφασίσαμε να κάνουμε ένα διάλειμμα από τη νυχτερινή σκηνή, μέχρι να αισθανθούμε πιο ασφαλείς. Πέρασαν έτσι δύο χρόνια από το τελευταίο μας πάρτι. Σήμερα αισθανόμαστε πως ήρθε πλέον η ώρα να χορέψουμε και πάλι όλοι μαζί. Η ανάγκη για χορό είναι μεγάλη για όλους μας και είμαστε έτοιμοι να προσπαθήσουμε για την ομαλή επιστροφή στη νυχτερινή ζωή. Το επόμενο event μας θα πραγματοποιηθεί προς τα τέλη Μαρτίου και θα είναι πριβέ, με μόλις εκατό καλεσμένους, θέλοντας να δημιουργήσουμε ένα πιο safe περιβάλλον. Η είσοδος θα επιτρέπεται μόνο σε εμβολιασμένους ή πρόσφατα νοσήσαντες και θα τηρούνται όλα τα υγειονομικά πρωτόκολλα. Η νυχτερινή ζωή αλλά και η διασκέδαση γενικότερα έχουν αλλάξει για πάντα. Ένα event πρέπει να τηρεί κάποιους κανόνες, ο ρομαντισμός του underground δεν είναι αρκετός πλέον. Όλα κάνουν τον κύκλο τους όμως, οπότε είμαι σίγουρος πως θα ξαναχορέψουμε σε βρόμικα υπόγεια πιο σύντομα απ’ ό,τι νομίζουμε».

Η επιστροφή της αθηναϊκής νύχτας Facebook Twitter
Δεν νομίζω πως η πανδημία θα ανακόψει κάτι που ήταν σε άνθηση. Έχω την εντύπωση πως θα προκύψουν και καλά πράγματα. Όταν ήρθε η οικονομική κρίση, αυτό που προέκυψε ήταν κάτι καλύτερο.

Τα events

Το πρόγραμμα του Ejekt:

19/5: Dead Can Dance στην Εθνική Λυρική Σκηνή & 21/5: Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης, 5/6: Evanescence στο Θέατρο Πέτρας (Πετρούπολη), 31/5 & 1/6: King Gizzard στο Gagarin, 29/6: Ejekt Festival, MUSE, Yungblud, Nothing But Thieves, OAKA, 8+9/7: Primer Festival, TΙΕSTO, Tyga κ.λπ. (πλατεία Νερού), 24/9: Madrugada στο Καλλιμάρμαρο, 3/12: Jack Savoretti στο Γήπεδο TaeKwonDo

Το πρόγραμμα του Plisskën:

6/3: Todd Terje στο Fuzz, 18/3: Rival Consoles στο Fuzz, 27/3: VTSS και Bjarki στο Ωδείο, 2/4: Bill Bailey στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών, 10/4: Reinier Zonneveld στον Βοτανικό, 10/4: Εβρίτικη Ζυγιά στο Fuzz, 22/4: De Ambassade στην Death Disco, 28/4: Grouper + Πάνος Αλεξιάδης στον Φιλολογικό Σύλλογο «Παρνασσός», 3/5: Sports στην Death Disco, 6/5: Bon Entendeur στην Death Disco, 6 & 7/6: Cigarettes After Sex στην Τεχνόπολη, 12 & 13/6: Plisskën Festival 2022 στην Τεχνόπολη

Toυ Release:

8/6: Bauhaus, Jesus and Mary Chain & dEUS, 15/6: Nick Cave and the Bad Seeds, Mogwai, Fontains D.C., tba, 18/6: Parov Stelar + tba, 22/6: Manowar, Rotting Christ, Rhapsody of Fire, 27/6: London Grammar, tba, 30/6: Pet Shop Boys, tba, 2/7: Iggy Pop, Liam Gallagher, Sleaford Mods, The K’s, tba, 3/7: Massive Attack, tba, 15/7: Judas Priest, 19/7: Clutch, 21/7: Sabaton, Blind Guardian, Epica, 23/7: Slipknot, Sepultura, tba

Στο six d.o.g.s για το επόμενο διάστημα είναι προγραμματισμένα τα εξής live:

27/2: Ρεμπώτικα, 4/3: Sky Vector Music Showcase, 5/3: Βουκολική Διαταραχή, 10/3: Dance With Invisible Partners, 11/3: Theodore, 12/3: Prins Obi, 13/3: Κωνσταντίνος Πετρόπουλος & Η Μπάντα, 17/3: Sophie Lies, 18/3: Auto Nite Superstore + Die Arkitekt, 19/3: Συνθετικοί, 20/3: Vegan Mosquitoes + Candy Loaded, 25/3: Fuel Eater, 26/3: Coslee, 27/3: Kristof, 31/3: Epi K. Paradox, 2/4: 10Code, 7/4: Project Uncut + Kit Kido, 8/4: Danai Nilsen, 9/4: No Clear Mind, 15/4: Παιδί Τραύμα, 16/4: Lip Forensics, 17/4: AMKA, 29/4: Vassilina, 30/4: Bobya Cottisha + Kalli, 5/5: Νίκος Χαλβατζής, 13/5: Daphne&The Fuzz + Bhukhurah, 14/5: Joanna Drigo, 20/5: Inner D

Το πρόγραμμα του «Ρομάντσο»:

25/2: Queer Extravaganza, 26/2: Romantso Rebirth Party (Neda, DJ Scammer, DJ Problems, Reaktiv), 11/3: Fortune Cut Records Party + live - Blaknights και Night Lights, 12/3: Βάκχες 2.0, 19/3: Next Wave live Kijha and more TBA, 26/3: The Steams live, 1/4: Irie Action Soundsystem, 2/4: QReclaim Party, 3/4: Soulart Dance Battle, 8/4: From Brussels to Athens with love Party, 15/4: Fade Radio 1 Year Anniversary 3 stage party, 16/4: Next Wave fem rap live & TBA, 29/4: Lung Fanzine live με τους Closer, Bokomolech and more, 14/5: Central Pozitronics x Degear0001 x Panú live, 11/6: Athens Drag Pageant & Party (Athens Pride), Women in Music - Panel Talks and Party - TBC, 18/3: $OFT $KULL x Futile Mating Tactics x Harakiri live.

Το πρόγραμμα του Gagarin:

11/3 - 12/3: Παύλος Παυλίδης & Hotel Alaska, 14/3: Gimme Shelter Film Festival: Ghost Blues, the story of Rory Gallagher, 19/3: Metal from Hellas, 2/4: Still Corners, 4/4: Gimme Shelter Film Festival: PJ Harvey, A Dog called Money, 8/4: New Model Army, 6/5: The Adicts, 7/5: H.E.A.T., 22/5: OM, 26/5: Russian Cirles, 27/5: Soen, 31/5: King Gizzard and the Lizard Wizard, 1/6: King Gizzard and the Lizard Wizard

Επίσης έρχονται:

στις 18/2 και κάθε Παρασκευή ως το Πάσχα η Μαρίζα Ρίζου στον Σταυρό του Νότου, στις 19/2 και κάθε Σάββατο ως το Πάσχα η Νατάσσα Μποφίλιου στο VOX, στις 25/2 και για λίγες Παρασκευές ο Φοίβος Δεληβοριάς, ο Δημήτρης Μεντζέλος και η Νεφέλη Φασούλη στο VOX, στις 28/2 η Αναστασία Μουτσάτσου, ο Alex Sid και ο Δημήτρης Γκοτσόπουλος στο Γυάλινο Μουσικό Θέατρο, στις 2/3 ο Maluma στο Κλειστό Γήπεδο ΟΑΚΑ, στις 11 & 12/3 ο Παύλος Παυλίδης & Hotel Alaska στο Gagarin 205, στις 12, 19 & 26/3 ο Αποστόλης Μπαρμπαγιάννης «Τσολιάς» στον Σταυρό του Νότου Plus, στις 19/3 οι A Place to Bury Strangers στο Temple Athens, στις 2/4 οι Still Corners στο Gagarin 205, στις 8/4 οι Godsleep, Their Methlab, Bombing the Avenue στο An Club, στις 30/4 οι Efterklang στο Temple Athens, στις 6/5 ο Luis Vasquez - The Soft Moon στο Temple Athens, στις 7/5 οι Allochiria στο An Club, στις 7/5 οι Λευκή Συμφωνία στο Loulou Is Present, στις 17/5 ο Boy Harsher στο Temple Athens, στις 20 & 21/5 οι Sad Lovers and Giants στο An Club, στις 28/5 οι Pink Turns Blue στο Death Disco, στις 29/5 οι Twin Tribes στο Temple Athens, στις 4/6 η Beth Hart στο Θέατρο Βράχων, στις 4/7 οι Viagra Boys στο Lunar Space Athens, στις 24/9 οι Madrugada στο Παναθηναϊκό Στάδιο, στις 25, 26 & 27/2 οι Electric Nights 2022 στο Medea Electronique (Θέατρο Κνωσσός) και στις 25/2 & 12/3 οι Cosmonauts.

Και τα πάρτι:

4/3: Trashland (Αποκριατίκ) στην Death Disco, 5/3: Trashformers Carnival 2022 «Ντύσου Πουλί» στο Fuzz Live Music Club, 6/3: The Most Embarrassing ’80s Party Ever στην Death Disco, 12/3: Suburbia «Eyes Wide Shut» Edition, 25/2, 11 & 18/4: K-Pop Fantasy Night στην Death Disco.

Το άρθρο δημοσιεύθηκε στην έντυπη LiFO.

Το νέο τεύχος της LiFO δωρεάν στην πόρτα σας με ένα κλικ.

Urban Culture
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

madrugada

Μουσική / Madrugada στη LiFO: «Μας έχει λείψει πολύ ένα αθηναϊκό πάρτι»

Μας χωρίζουν λίγοι μήνες από την επόμενη επίσκεψη των αγαπημένων του ελληνικού κοινού Madrugada στην Αθήνα (Καλλιμάρμαρο, 24/9), όμως οι Νορβηγοί μόλις κυκλοφόρησαν το «Chimes at Midnight», τον πρώτο δίσκο τους μετά από 14 χρόνια. Με αυτή την αφορμή μιλήσαμε με τον frontman της μπάντας, Sivert Høyem.
ΕΛΕΝΗ ΤΖΑΝΝΑΤΟΥ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 01/07- ΕΧΕΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΕΙ-Η Μαρία Φαραντούρη σε μια συναρπαστική αφήγηση της ζωής της

Το τραγούδι των Ελλήνων / Η Μαρία Φαραντούρη σε μια συναρπαστική αφήγηση της ζωής της

Η Μαρία Φαραντούρη μιλά στην Αργυρώ Μποζώνη για τη ζωή και την πορεία της στη μουσική: από τα παιδικά της χρόνια στη Νέα Ιωνία και τις μουσικές της μνήμες ως τις συναντήσεις της με τους σημαντικότερους Έλληνες μουσικούς και τις αντιδικτατορικές συναυλίες σε όλο τον κόσμο.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Generation new: Μια όμορφη, διαφορετική Αθήνα

Summer in the city / New generation: Μια όμορφη, διαφορετική Αθήνα

Είναι μια γενιά αλλιώτικη, απελευθερωμένη, που δεν κάνει κανέναν διαχωρισμό σε φύλα, σεξουαλικότητα και προτιμήσεις, που δέχεται το διαφορετικό και κάνει ό,τι μπορεί για ένα καλύτερο μέλλον. Οχτώ ξεχωριστά παιδιά υποδέχονται το καλοκαίρι ακομπλεξάριστα, αποκαλύπτουν τα σχέδιά τους, και φωτογραφίζονται σε διάφορα σημεία της Αθήνας.
M. HULOT & ΜΙΝΑ ΚΑΛΟΓΕΡΑ
Ο Ibrahim Maalouf στην Αθήνα στην καλύτερη στιγμή του

Μουσική / Ibrahim Maalouf: «Όταν αυτοσχεδιάζεις, δεν μπορείς να φοβάσαι την αποτυχία, αυτή είναι μέρος της διαδικασίας»

Ο πιο δημοφιλής τρομπετίστας της νέας γαλλικής σκηνής έρχεται για μία μοναδική εμφάνιση στο Ηρώδειο με νέο άλμπουμ και μια ποικιλία ήχων από τζαζ και μεσανατολίτικη μουσική μέχρι ραπ.
M. HULOT
18άρηδες, μια νέα γενιά με δικό της, νέο τρόπο διασκέδασης

Urban Culture / Οι 18άρηδες έχουν έναν νέο, δικό τους τρόπο διασκέδασης

Η παρατεταμένη περίοδος απομόνωσης λόγω Covid και οι απανωτές κρίσεις κάθε είδους έχουν αλλάξει τις συνήθειες των εφήβων. Οι σημερινοί 18αρηδες έχουν ανακαλύψει δικούς τους τρόπους διασκέδασης.
ΓΙΩΡΓΟΣ ΨΩΜΙΑΔΗΣ
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 24/06 - ΕΧΕΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΕΙ-Αλκίνοος Ιωαννίδης: Η Κύπρος του ’70, η Ρωσία, το θέατρο, το τραγούδι και η ηλεκτρονική μουσική

Το τραγούδι των Ελλήνων / Αλκίνοος Ιωαννίδης: Η Κύπρος του ’70, η Ρωσία, το θέατρο, το τραγούδι και η ηλεκτρονική μουσική

O Αλκίνοος Ιωαννίδης σε μια σπάνια αυτοβιογραφική συνέντευξη στην Αργυρώ Μποζώνη αφηγείται τον τρόπο με τον οποίο συγκρότησε τη μουσική του προσωπικότητα μέσα στην εποχή μας.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ

σχόλια

Δεν υπάρχει δυνατότητα σχολιασμού

ΘΕΜΑΤΑ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

THE GOOD LIFO ΔΗΜΟΦΙΛΗ