Πρώτο teaser για το «Πρόστιμο», τη νέα crime ταινία του Φωκίωνα Μπόγρη

Πρώτο teaser για το «Πρόστιμο», τη νέα crime ταινία του Φωκίωνα Μπόγρη Facebook Twitter
Ζώντας στα νοτιοανατολικά προάστια της Αθήνας και γνωρίζοντας τους ανθρώπους αυτούς, ήθελα εδώ και αρκετά χρόνια να ασχοληθώ με αυτό τον κόσμο που βρίσκεται δίπλα μου και σπάνια έχει απασχολήσει το ελληνικό σινεμά.
0

O Bαγγέλης, απομεινάρι της rave γενιάς, ζει ντιλάροντας κάνναβη.

Θα ήθελε μία σταθερή δουλειά, χωρίς ρίσκα.

Ο Πέτρος, ένας μπράβος των νοτίων προαστίων.

Θέλει σεβασμό και οικογένεια.

Η Κατερίνα, άθελά της, θα τους φέρει στο ίδιο σπίτι.

Δείγμα αληθινά ανεξάρτητου κινηματογράφου, γυρισμένο με έναν αστίλβωτο ρεαλισμό και βασισμένο σε αληθινή ιστορία, το πολυαναμενόμενο «Πρόστιμο» έχει να επιδείξει, εκτός από την αιχμηρή του σκηνοθετική γραφή και ένα εξαιρετικό καστ που απαρτίζουν οι: Βαγγέλης Ευαγγελινός, Στάθης Σταμουλακάτος, Μαρία Μπαλούτσου, Βαγγέλης Μουρίκης, Βασίλης Άγγελος Αναστασίου (Θύτης), Όμηρος Πουλάκης, Φένια Αποστόλου, Τζένη Κιτσέλη, Σίσσυ Τουμάση, Βασίλης Μπισμπίκης, Γιάννης Οικονομίδης, Αχιλλέας Κυριακίδης και Πηνελόπη Τσιλίκα.

Αναφορικά με την ιστορία του φιλμ, που συμμετείχε στα Alba script Lab του Balkan Film Market 2017 και στο Agora Work In Progress Section του περσινού Διεθνούς Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης και θα κάνει την πρεμιέρα του στο φετινό, 61ο Διεθνές Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης, αλλά και για την περιπέτεια της ολοκλήρωσης του, ο σκηνοθέτης Φωκίων Μπόγρης αφηγείται:

«Το 2014 γνώρισα τον πραγματικό ήρωα της ιστορίας μου, έναν ντίλερ κάνναβης που τύχαινε να είναι ξάδερφος ενός καλού μου φίλου. Ο "Βαγγέλης" δεν έχει να κάνει με αυτό που λέμε "υπόκοσμο" ή "περιθώριο", είναι ένας άκακος άνθρωπος της διπλανής πόρτας που περνάει απαρατήρητος. Συζητώντας μαζί του, εντυπωσιάστηκα από την ιστορία και το μπλέξιμό του με τον "Πέτρο", έναν άνθρωπο της νύχτας (και αρραβωνιαστικό της αδελφής του). Η δε "οικογενειακή" τους επαφή εξελίχθηκε σε φιλία, και στη συνέχεια, συνεργασία σε παράνομες δραστηριότητες.

Με βάση αυτή την ιδιαίτερη σχέση, το Πρόστιμο μελετά τους συγκεκριμένους χαρακτήρες, τις αντιλήψεις και τις συγκρούσεις τους μέσα στη δουλειά και την οικογένεια, σε μια ιστορία με έντονα, βίαια στοιχεία αλλά και χιούμορ: Πολλές σκηνές που γράφαμε με τον Πάνο (σ.σ.: Πάνος Τράγος – συν-σεναριογράφος της ταινίας), τις αντιμετωπίζαμε ως κωμικές, η προσέγγιση όμως είναι ρεαλιστική, καθώς οι ηθοποιοί μιλούν τη γλώσσα και φορούν τα ρούχα των πραγματικών ανθρώπων που υποδύονται.

Ζώντας στα νοτιοανατολικά προάστια της Αθήνας και γνωρίζοντας τους ανθρώπους αυτούς, ήθελα εδώ και αρκετά χρόνια να κάνω το Πρόστιμο και να ασχοληθώ με αυτό τον κόσμο που βρίσκεται δίπλα μου (ενώ είναι ταυτόχρονα και αθέατος) και σπάνια έχει απασχολήσει το ελληνικό σινεμά – σε μια ταινία που έχει τη σεναριακή δομή μίας αμερικάνικης crime ταινίας αλλά με γεύση βαλκανική».

Πρώτο teaser για το «Πρόστιμο», τη νέα crime ταινία του Φωκίωνα Μπόγρη Facebook Twitter
«Το 2014 γνώρισα τον πραγματικό ήρωα της ιστορίας μου, έναν ντίλερ κάνναβης που τύχαινε να είναι ξάδερφος ενός καλού μου φίλου».

Πρώτο teaser για το «Πρόστιμο», τη νέα crime ταινία του Φωκίωνα Μπόγρη Facebook Twitter
Μαρία Μπαλούτσου

Πρώτο teaser για το «Πρόστιμο», τη νέα crime ταινία του Φωκίωνα Μπόγρη Facebook Twitter
Βαγγέλης Μουρίκης

 

Το teaser της ταινίας

 

Σκηνοθεσία: Φωκίων Μπόγρης

Σενάριο: Πάνος Τράγος και Φωκίων Μπόγρης

Σύμβουλος Σεναρίου: Γιώργος Τελτζίδης

Παραγωγή: Chase the Cut, σε συμπαραγωγή με την Authorwave

Διεύθυνση Φωτογραφίας: Γιάννης Σίμος

Σκηνικά - Κοστούμια: Βασιλίνα Κουλιού

Μακιγιάζ: Αρης Βερέμης

Mουσική: Jay Glass Dubs, Άκης Καπράνος, Ahiyava

Ήχος: Λευτέρης Καμπαλώνης

Sound Design / Μίξη: Σπύρος Αραβοσιτάς

Μοντάζ: Γιώργος Γεωργόπουλος και Φωκίων Μπόγρης

Color Correction: Γρηγόρης Αρβανίτης

VFX: Yafka

Διεύθυνση Παραγωγής: Μαρία Καραγιαννάκη

Συμπαραγωγοί: Πάναγιώτης Μπεζιργιανίδης, Πάνος Μπίσδας

Παραγωγοί: Μαρία Καραγιαννάκη και Φωκίων Μπόγρης 

https://www.instagram.com/f_bogris/

https://www.instagram.com/prostimo_2020/

Οθόνες
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

O ελληνικός κινηματογράφος την εποχή του κορωνοϊού: Πώς θα γυριστούν νέες ταινίες;

Οθόνες / O ελληνικός κινηματογράφος την εποχή του κορωνοϊού: Πώς θα γυριστούν νέες ταινίες;

Αναβολές, ακυρώσεις, προσαρμοσμένα σενάρια, οργουελικές συνθήκες και πρωτόκολλα γυρισμάτων και η ανάγκη προσέλκυσης ξένων παραγωγών στην Ελλάδα συνθέτουν αυτήν τη στιγμή τον εγχώριο κινηματογραφικό χάρτη.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΠΕΜΠΤΗ 04/08 - ΕΧΕΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΕΙ-Marilyn: Δύο ξεχωριστές συνεντεύξεις

Pulp Fiction / 60 χρόνια από τον θάνατο της Μέριλιν: Δύο ξεχωριστές συνεντεύξεις

Εξήντα χρόνια μετά τον θάνατο της Μέριλιν Μονρόε κάτω από αδιευκρίνιστες συνθήκες, δύο συνεντεύξεις, του Τρούμαν Καπότε και του Αλέκου Λιδωρίκη, μας θυμίζουν τις δυο όψεις ενός τραγικού φαινομένου.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
ΚΥΡΙΑΚΗ 31/07 - ΕΧΕΙ ΠΡΟΓΡΑΜΑΤΙΣΤΕΙ-Πολ Νιούμαν - Τζοάν Γούντγουορντ: Οι «Δύο τελευταίοι σταρ του σινεμά» σε ένα επικό ντοκιμαντέρ

Ηχητικά Άρθρα / Πολ Νιούμαν - Τζοάν Γούντγουορντ: Οι «τελευταίοι σταρ του σινεμά» σε ένα επικό ντοκιμαντέρ

Το «The Last Movie Stars» είναι ένα μαγικό και βαθιά αποκαλυπτικό ντοκιμαντέρ που δημιούργησε ο Ίθαν Χοκ, όσο καιρό διαρκούσαν τα λοκντάουν, για τη μακρά και περιπετειώδη διαδρομή του «πιο ιδανικού ζευγαριού» που γνώρισε ποτέ το Χόλιγουντ.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
«Ανατολικά της Εδέμ»: Το μαγνητικό ντεμπούτο του Τζέιμς Ντιν επιστρέφει στα θερινά σινεμά

Οθόνες / «Ανατολικά της Εδέμ»: Το μαγνητικό ντεμπούτο του Τζέιμς Ντιν επιστρέφει στα θερινά σινεμά

Η συναρπαστική ταινία του 1955 σε σκηνοθεσία Έλια Καζάν είναι μία από τις σημαντικότερες κινηματογραφικές επανεκδόσεις του φετινού καλοκαιριού.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Όλη η Ελλάδα ένα κινηματογραφικό πλατό

22 λόγοι που αγαπάμε την καλοκαιρινή Ελλάδα / Όλη η Ελλάδα ένα διεθνές κινηματογραφικό πλατό

Επαγγελματίες της μυθοπλασίας και της διαφήμισης αντιμετωπίζουν πλέον την Ελλάδα όχι μόνο ως τόπο διακοπών αλλά και ως πλατό, σε ταινίες όπως «Η Χαμένη Κόρη», «Στα Μαχαίρια 2».
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Φαγητό και σινεμά

Pulp Fiction / Φαγητό και σινεμά: Το μεγάλο φαγοπότι

Στην αυλαία του αφιερώματος για τη γαστριμαργική επιρροή στον κινηματογράφο, ο Θοδωρής Κουτσογιαννόπουλος θυμάται ταινίες όπου το φαγητό καταλαμβάνει όχι μόνο μεταφορικά αλλά και κυριολεκτικά μεγάλο χώρο στην οθόνη, με την απολαυστική συντροφιά της Fischer.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ

σχόλια

Δεν υπάρχει δυνατότητα σχολιασμού

ΘΕΜΑΤΑ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

THE GOOD LIFO ΔΗΜΟΦΙΛΗ