Η φωτογράφηση του Ντάνιελ Κρεγκ για το GQ: «Ύμνος» στον απερχόμενο Τζέιμς Μποντ

Η φωτογράφηση του Ντάνιελ Κρεγκ για το GQ: «Ύμνος» στον απερχόμενο Τζέιμς Μποντ Facebook Twitter
GQ
2

«Περισσότεροι άνθρωποι έχουν πατήσει στη Σελήνη, απ'ό,τι παίξει τον Τζέιμς Μποντ» σημειώνει εύγλωττα το αφιερωματικό κείμενο - ύμνος στον άνθρωπο που αναμόρφωσε έναν εμβληματικό ρόλο: τον απερχόμενο Τζέιμς Μποντ, Ντάνιελ Κρεγκ.

Ήταν 37 χρόνων και ξανθός όταν επιλέχτηκε για το ρόλο του πιο διάσημου κατασκόπου, το 2005. Σήμερα, είναι 52, με γκρίζα κόμη και πόνους αρθρίτιδας. Ενώ οδεύει προς «συνταξιοδότηση» από το δύσκολο επάγγελμα του κινηματογραφικού πράκτορα, το GQ φωτογραφίζει τον Ντάνιελ Κρεγκ, πιστώνοντάς του την επιτυχία πως κατάφερε να επανανακαλύψει το ρόλο και να του «επιβληθεί». 

Ο Τζέιμς Μποντ του Ντάνιελ Κρεγκ υπέκυψε στη νομοτέλεια του χρόνου και της ανθρώπινης φύσης: Μεγάλωσε, κουράστηκε, ερωτεύτηκε, έκλαψε για πρώτη φορά. Έγινε λιγότερο άτρωτος και περισσότερο ανθρώπινος. Παρόλα αυτά, παρέμεινε ο ανυπέρβλητος ήρωας του Ίαν Φλέμινγκ στη μεγάλη οθόνη, αλλά με τους δικούς του όρους. Παρά το «στραπάτσο», κάθε άλλο παρά έχασε την αίγλη του. Απόδειξη γι'αυτό; Τα 3 δισεκατομμύρια δολάρια που απέφερε στα «ταμεία» του franchise στα 14 χρόνια και τις πέντε ταινίες ως Τζέιμς Μποντ.

Η φωτογράφηση του Ντάνιελ Κρεγκ για το GQ: «Ύμνος» στον απερχόμενο Τζέιμς Μποντ Facebook Twitter
GQ

Στην ερώτηση πώς θα τα καταφέρει χωρίς Κρεγκ, η Μπάρμπαρα Μπρόκολι, η πανίσχυρη παραγωγός των ταινιών Μποντ και κληρονόμος της αυτοκρατορίας από τον πατέρα της Άλμπερτ, κομπιάζει... «Ειλικρινά, δεν ξέρω. Δεν μπορώ... Δεν θέλω να το σκέφτομαι» λέει.

Η φωτογράφηση του Ντάνιελ Κρεγκ για το GQ: «Ύμνος» στον απερχόμενο Τζέιμς Μποντ Facebook Twitter
GQ

Ο μυθιστορηματικός ήρωας του Ίαν Φλέμινγκ ήταν πάντα αινιγματικός - άλλο ένα χαρακτηριστικό που «έθρεφε» τον μύθο του. Ωστόσο, ένα ήταν σίγουρο για αυτόν: Τα πυκνά σκούρα μαλλιά του - σε αντίθεση με τον ξανθό Κρεγκ. Η είδηση πως θα ενσάρκωνε τον μελαχρινό Τζέιμς Μποντ έγινε παγκόσμια είδηση, εξοργίζοντας τους «ορκισμένους» θαυμαστές που έφτιαξαν ακόμα και ιστοσελίδες για να αποτρέψουν το αναπότρεπτο. Ο Κρεγκ έγινε Τζέιμς Μποντ και στα γυρίσματα του Casino Royal επικρατούσε φρενίτιδα τόσο από τους παπαράτσι όσο και από τους κινηματογραφόφιλους. «Όλα κραύγαζαν πως δεν ήταν ο κατάλληλος για τον ρόλο» θυμάται η Μπρόκολι. Όταν το έμαθε ο Κρεγκ, τηλεφώνησε στη μητέρα του, Ολίβια: «Θυμάμαι να ρωτάω τη μητέρα μου, 'μπορώ να παίξω τον Τζέιμς Μποντ;'» ανακαλεί ο Κρεγκ για να λάβει την απάντηση: «Ασφαλώς και μπορείς. Όμως, εγώ είμαι η μητέρα σου...».

Η φωτογράφηση του Ντάνιελ Κρεγκ για το GQ: «Ύμνος» στον απερχόμενο Τζέιμς Μποντ Facebook Twitter
GQ

Η φωτογράφηση του Ντάνιελ Κρεγκ για το GQ: «Ύμνος» στον απερχόμενο Τζέιμς Μποντ Facebook Twitter
GQ

Η φωτογράφηση του Ντάνιελ Κρεγκ για το GQ: «Ύμνος» στον απερχόμενο Τζέιμς Μποντ Facebook Twitter
GQ

Η φωτογράφηση του Ντάνιελ Κρεγκ για το GQ: «Ύμνος» στον απερχόμενο Τζέιμς Μποντ Facebook Twitter
GQ

Η φωτογράφηση του Ντάνιελ Κρεγκ για το GQ: «Ύμνος» στον απερχόμενο Τζέιμς Μποντ Facebook Twitter
GQ

Η φωτογράφηση του Ντάνιελ Κρεγκ για το GQ: «Ύμνος» στον απερχόμενο Τζέιμς Μποντ Facebook Twitter
GQ

Πολιτισμός
2

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η Τίλντα Σουίντον και ο Ίντρις Έλμπα στο trailer του 3000 Years of Longing του Τζορτζ Μίλερ

Πολιτισμός / Η Τίλντα Σουίντον και ο Ίντρις Έλμπα στο trailer του «3000 Years of Longing» του Τζορτζ Μίλερ

Το τρέιλερ δείχνει τόσο παλαβό και φρενήρες, που πρέπει να έχει αρχίσει ήδη να ιδρώνει το αυτί του Μπαζ Λούρμαν, ο οποίος επιστρέφει κι αυτός φέτος με τον «Elvis».
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Βανδάλισαν το άγαλμα του Μεγάλου Πέτρου στο Λονδίνο- δώρο του ρωσικού λαού

Πολιτισμός / Βανδάλισαν το άγαλμα του Μεγάλου Πέτρου στο Λονδίνο- δώρο του ρωσικού λαού

Η καταστροφή του αγάλματος δημιουργεί ένα λογαριασμό επισκευής του που όπως φαίνεται κανένας δεν είναι πρόθυμος να πληρώσει και η ρώσικη πρεσβεία δεν έχει κάνει κανένα σχόλιο.
THE LIFO TEAM
Η βιρτουόζος του χρώματος India Mahdavi παρουσιάζει το καινούργιο της λεύκωμα

Design / India Mahdavi: Η διεθνούς φήμης αρχιτέκτονας, σχεδιάστρια και σκηνογράφος έρχεται στην Αθήνα

Με την αφορμή των εγκαινίων της νέας της έκθεσης στην Carwan Gallery του Πειραιά, η βιρτουόζος του χρώματος θα παρουσιάζει επίσης το καινούργιο της λεύκωμα στο βιβλιοπωλείο Hyper Hypo.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Το Μουσείο Κλινί και η ιστορία του Μεσαίωνα μέσα από 1.600 αντικείμενα

Αρχαιολογία & Ιστορία / Το Μουσείο Κλινί και η ιστορία του Μεσαίωνα μέσα από 1.600 αντικείμενα

Η επαναλειτουργία του Εθνικού Μουσείου του Μεσαίωνα της Γαλλίας αυτή την άνοιξη μοιάζει με αναγέννηση. Το Musée de Cluny (Μουσείο Κλινί) ήταν ένα από τα λίγα γαλλικά εθνικά μουσεία στα οποία δεν είχαν γίνει σημαντικές ανακαινίσεις μετά τον Δεύτερο Παγκόσμιο Πόλεμο.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ

σχόλια

2 σχόλια
πως εισαι ετσι,ανθρωπε μου;! σαν ζιγκολο φωτογραφηθηκες! εισαι ο james bond,δεν μοιραζεις φωτο σε γραφειο συνοικεσιων για να βρεις νυφη,συνελθε! ασε που σ' αυτην την φωτογραφιση εχεις περισσοτερη ζωντανια απ'ο,τι στις δυο τελευταιες ταινιες του 007! πωπω,το no time to die θα 'ναι απαισιο!
Για μενα αυτο που με εκανε να γουσταρω τον Μποντ του Κρεγκ ειναι οτι εγινε οντως πιο ανθρωπινος και τρωτος. Πιο σκοτεινος, σκληρος, αλλα με μια εμφανη πικρα. Ναι σιγουρα οπως αρκετοι διαπιστωσαν, αυτος ο Μποντ ηταν πιο μπρουταλ, αλλα θεωρω οτι οντως στη πραγματικοτητα θα ειχες εναν κατασκοπο ικανο να χρησιμοποιησει ωμη βια, χρηση πολεμικων τεχνων, και οχι κινητο να οδηγαει BMW πανω σε παγο..Ο Μπροσναν ειχε γινει πολυ αστυνομος Σαινης, ενω ο Μουρ ηταν αρκετα χιουμοριστικος. Τον Νταλτον δεν τον εζησα πολυ, και ο Λαζενμπι απλα ξεχνιεται.Εαν μου αρεσει πιο πολυ ο Κρεγκ απο Κονερυ ειναι πιθανως λογω ηλικιας, αλλα νομιζω αυτοι οι 2 ειναι οι καλυτεροι Μποντ.

ΘΕΜΑΤΑ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

THE GOOD LIFO ΔΗΜΟΦΙΛΗ