Ο οίκος Dior απέσυρε διαφήμιση με τον Τζόνι Ντεπ - Κατηγορήθηκε για ρατσισμό

Ο οίκος Dior απέσυρε διαφήμιση με τον Τζόνι Ντεπ - Κατηγορήθηκε για ρατσισμό Facebook Twitter
2

Σάλο έχει προκαλέσει μια νέα διαφήμιση του οίκου Dior με τον Τζόνι Ντεπ για την προώθηση του αρώματος Sauvage, στην οποία χρησιμοποιήθηκαν εικόνες Ινδιάνων. 

Ο διάσημος οίκος μόδας έδωσε μια πρώτη γεύση από την καινούργια διαφήμιση, στην οποία πρωταγωνιστεί ο Τζόνι Ντεπ, την Παρασκευή μέσω Twitter, κάνοντας λόγο για «ένα αυθεντικό ταξίδι βαθιά στην ινδιάνικη ψυχή, σε ένα ιερό έδαφος». 

  

Μετά τις έντονες αντιδράσεις, ο οίκος αναγκάστηκε να διαγράψει το συγκεκριμένο tweet αλλά και όλες τις σχετικές αναφορές για την διαφημιστική καμπάνια στα social media.

Το βίντεο, που προωθεί το κόστους 150 δολαρίων άρωμα, έδειχνε τον Τζόνι Ντεπ να περπατάει ανάμεσα σε κόκκινους βράχους στην νοτιοδυτική Γιούτα, έναν Ινδιάνο χορευτή να χορεύει και μια νεαρή γυναίκα, την Καναδή ηθοποιό Tanaya Beatty, να ακολουθεί τον Ντεπ από απόσταση. Ο διάσημος ηθοποιός έβγαζε επίσης μια κιθάρα και έπαιζε ένα πολύ γνωστό κομμάτι του Link Wray των Shawnee. 

Ο οίκος Dior απέσυρε διαφήμιση με τον Τζόνι Ντεπ - Κατηγορήθηκε για ρατσισμό Facebook Twitter

Ο οίκος Dior απέσυρε διαφήμιση με τον Τζόνι Ντεπ - Κατηγορήθηκε για ρατσισμό Facebook Twitter

Ωστόσο το κόνσεπτ θεωρήθηκε από πάρα πολλούς ως άκρως προσβλητικό και ρατσιστικό για τους Ινδιάνους. «Τέτοιου είδους ιστορίες που παρουσιάζουν τους Ινδιάνους ως άγριους κάνουν κακό και πυροδοτούν ρατσισμό», σχολίασε ο CEO της εποπτικής αρχής IllumiNative.  

Η σειρά αρωμάτων Sauvage δεν είναι καινούργια, καθώς πρωτοκυκλοφόρησε στην δεκαετία του '60, αλλά ο διάσημος οίκος μόδας αλλά η συνεχόμενη χρήση του ονόματος σε συνδυασμό με τις εικόνες Ινδιάνων έχει πυροδοτήσει ανά περιόδους έντονη κριτική. Το γαλλικό όνομα του αρώματος μεταφράζεται ως «άγριος» ή «βάρβαρος».

Σε σχετική ανακοίνωση, ο οίκος Dior σημείωσε πως το βίντεο δημιουργήθηκε σε συνεργασία με Ινδιάνους συμβούλους και την ομάδα Americans for Indian Opportunity, με σκοπό «την απομάκρυνση από κλισέ προκειμένου να αποφευχθεί η υπονόμευση που συνοδεύει συχνά τις εικόνες Ινδιάνων».

Με πληροφορίες από Guardian

Πολιτισμός
2

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Αυτό το καλοκαίρι η Ελευσίνα μετατρέπεται σε υπαίθριο κινηματογράφο με προβολές  οκτώ εμβληματικών ντοκιμαντέρ.

Πολιτισμός / Η Ελευσίνα μετατρέπεται σε υπαίθριο κινηματογράφο με προβολές οκτώ εμβληματικών ντοκιμαντέρ

Το Φεστιβάλ πραγματοποιείται αυτό το καλοκαίρι πιλοτικά και με ελεύθερη είσοδο, σε συνεργασία με το Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Αθήνας Νύχτες Πρεμιέρας.
THE LIFO TEAM
Ανακαλύφθηκε ένα σχέδιο του Άλμπρεχτ Ντύρερ στις σελίδες ενός βιβλίου του 16ου αιώνα

Πολιτισμός / Ανακαλύφθηκε ένα σχέδιο του Άλμπρεχτ Ντύρερ στις σελίδες ενός βιβλίου του 16ου αιώνα

Το βιβλίο τυπώθηκε από τον Άλδο Μενούτιο γνωστό για την εκδοτική του δραστηριότητα στη Βενετία την εποχή της Αναγέννησης, ο οποίος επινόησε τις πλάγιες γραμματοσειρές.
THE LIFO TEAM
Μια ιστορία ζωγραφικής 58.000 ετών σε ένα ισπανικό σπήλαιο στη Μάλαγα

Πολιτισμός / Μια ιστορία ζωγραφικής 58.000 ετών σε ένα ισπανικό σπήλαιο στη Μάλαγα

Μια διεθνής ομάδα αρχαιολόγων εξερεύνησε την Cueva de Ardales από το 2011 έως το 2018 και στη συνέχεια χρησιμοποίησε τεχνικές ραδιοάνθρακα και χρονολόγησης ουρανίου-θορίου για να κατανοήσει την ιστορία του σπηλαίου.
THE LIFO TEAM
ΠΡΟΣΟΧΗ ΕΜΠΑΡΓΚΟ ΤΡΙΤΗ 1.00 Εθνική Λυρική Σκηνή: Όσα θα δούμε τη σεζόν 2022/23

Πολιτισμός / Εθνική Λυρική Σκηνή: Όσα θα δούμε τη σεζόν 2022-23

Δέκα νέες παραγωγές, επιτυχημένες αναβιώσεις, συνεργασίες με μεγάλες όπερες του κόσμου και ονόματα όπως του Κριστόφ Βαρλικόφσκι, του Ολιβιέ Πυ και του Στίβεν Λάνγκριτζ φιγουράρουν στο ρεπερτόριο της σεζόν 2022-23.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ

σχόλια

2 σχόλια

ΘΕΜΑΤΑ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

THE GOOD LIFO ΔΗΜΟΦΙΛΗ