Νέα τηλεοπτική διαφήμιση από την Anytime για το πρωτοποριακό πρόγραμμα ασφάλισης αυτοκινήτου Smart Drive

Νέα τηλεοπτική διαφήμιση από την Anytime για το πρωτοποριακό πρόγραμμα ασφάλισης αυτοκινήτου Smart Drive Facebook Twitter
0

Η Anytime, το direct brand της Interamerican, μας οδηγεί σε έναν κόσμο όπου η ασφαλής οδήγηση επιβραβεύεται, μέσα από το καινοτόμο πρόγραμμα ασφάλισης αυτοκινήτου Smart Drive.

Η νέα μοντέρνα τηλεοπτική καμπάνια της Anytime, παρουσιάζει τέσσερις πρωταγωνιστές να μοιράζονται στιγμές από την καθημερινή τους μετακίνηση με το αυτοκίνητό τους. Με ευφάνταστο και δημιουργικό τρόπο, οι συνήθειες των οδηγών μετατρέπονται σε ένα μωσαϊκό καλών πρακτικών οδήγησης, με απώτερο στόχο την ασφάλεια κατά τη διάρκεια των μετακινήσεων. Οι οδηγοί, με αρωγό το πρόγραμμα Smart Drive, επιβραβεύονται για τη σωστή οδηγική συμπεριφορά τους, καθώς αποφεύγουν συνειδητά να χρησιμοποιούν το κινητό τους, διατηρούν τα όρια ταχύτητας, επιβραδύνουν και φρενάρουν ομαλά, μειώνοντας ταυτόχρονα και τα ετήσια ασφάλιστρα του αυτοκινήτου τους.

Το πρόγραμμα ασφάλισης Smart Drive, έχει κύριο στόχο την εκπαίδευση των οδηγών προς μια πιο υπεύθυνη και ασφαλή οδήγηση. Επιπλέον, μέσω του Smart Drive Application, ο κάθε οδηγός αποκτά μία σφαιρική αντίληψη για την οδήγησή του, ενώ έχει και τη δυνατότητα να ενημερώνεται για τις αξιολογήσεις του σε καθημερινό, εβδομαδιαίο και μηνιαίο επίπεδο.

Αξιοποιώντας το πρόγραμμα Smart Drive, η προσεκτική οδήγηση επιβραβεύεται μέσω ενός καινοτόμου τηλεματικού προγράμματος, όπου οι πόντοι που συγκεντρώνονται μπορούν να εξαργυρωθούν στην επόμενη ανανέωση του συμβολαίου του οδηγού.

Το Smart Drive από την Anytime είναι εδώ, για να ανοίξει τον δρόμο προς την απόκτηση ενός οδηγικού χαρακτήρα που σέβεται όχι μόνο τον ίδιο τον οδηγό και τους συνεπιβάτες του, αλλά και το σύνολο της κοινωνίας, ενώ μέσω του προγράμματος, επιτυγχάνεται μια πιο δίκαιη τιμολόγηση και οικονομικότερα ασφάλιστρα για τους οδηγούς.

Μπορείτε να δείτε τη νέα τηλεοπτική καμπάνια εδώ

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η Skroutz έφτασε τα 200 σημεία αυτόματης παραλαβής ‘Skroutz Point’ στην Ελλάδα

Market news / Η Skroutz έφτασε τα 200 σημεία αυτόματης παραλαβής «Skroutz Point» στην Ελλάδα

Τα «Skroutz Point» απαντούν με επιτυχία στις πραγματικές ανάγκες των καταναλωτών, καθώς έχουν εξυπηρετήσει από την πρώτη μέρα λειτουργίας τους ως τώρα, περισσότερες από 150 χιλιάδες αποστολές
THE LIFO TEAM
Η Lidl Ελλάς στηρίζει τους πυρόπληκτους συμπολίτες μας και τις δυνάμεις πυρόσβεσης με τρόφιμα και νερό

Market news / Η Lidl Ελλάς στηρίζει τους πυρόπληκτους και τις δυνάμεις πυρόσβεσης με τρόφιμα και νερό

Από την πρώτη στιγμή η εταιρεία και οι άνθρωποί της πρόσφεραν άμεση στήριξη στους Δήμους Πεντέλης, Παλλήνης και Δυτικής Λέσβου, ενώ έχουν δρομολογηθεί και δράσεις στήριξης των Δήμων Ανδρίτσαινας – Κρεστένων και Σουφλίου / Κοινότητα Δαδιάς.
THE LIFO TEAM
H 5η #UMImpactDay της UM

Market news / #UMImpactDay: Για 5η συνεχή χρονιά, οι εργαζόμενοι της UM προσφέρουν εθελοντικά σε κοινωνικές δράσεις

Οι UMers 50 χωρών, τουλάχιστον 100 αγορών και 120 γραφείων, ενώνουν τις δυνάμεις τους για να προσφέρουν στις τοπικές κοινωνίες τους, στην πρώτη δια ζώσης από το 2019, Impact Day.
THE LIFO TEAM
Η Polygreen εξαγοράζει την ΠΕΡΜΕ HELLAS

Market news / Η Polygreen εξαγοράζει την ΠΕΡΜΕ HELLAS

Με την κίνηση αυτή η Polygreen συμπληρώνει ακόμα περισσότερο τις προσφερόμενες υπηρεσίες της, αποκτώντας σημαντικό πλέον αποτύπωμα και στον τομέα των logistics, αλλά και υποδομές που περιλαμβάνουν εγκαταστάσεις και εξοπλισμό αποκομιδής και μεταφοράς αποβλήτων.
THE LIFO TEAM

σχόλια

Δεν υπάρχει δυνατότητα σχολιασμού

ΘΕΜΑΤΑ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

THE GOOD LIFO ΔΗΜΟΦΙΛΗ