Για τη Lidl Ελλάς η βιώσιμη επιχειρηματικότητα είναι μονόδρομος

Για τη Lidl Ελλάς η βιώσιμη επιχειρηματικότητα είναι μονόδρομος Facebook Twitter
0

Η δουλειά της Lidl Ελλάς είναι όσα μπαίνουν στο πιάτο μας καθημερινά. Όμως, η εταιρεία γνωρίζει πως κάθε πιάτο συνδέεται με ολόκληρο τον κόσμο. Γιατί, δεν είναι μόνο το τι τρώμε, αλλά και πώς το παράγουμε, τι διατροφική αξία έχει, ποια και πόση ενέργεια χρησιμοποιούμε και πώς προστατεύουμε τη γη και τους πόρους της.

Για όλα αυτά μιλάει η νέα καμπάνια της εταιρείας, η οποία απλώνεται σε όλα τα μέσα και έχει στόχο να επικοινωνήσει τις αξίες της Lidl Ελλάς, που αποτυπώνονται σε δράσεις για την ισορροπημένη και ποιοτική διατροφή και το περιβάλλον.

Η Lidl Ελλάς εξασφαλίζει καθημερινά και στην πράξη μεγάλη ποικιλία από φρέσκα και απαλλαγμένα από πρόσθετες ουσίες προϊόντα, διασφαλίζοντας παράλληλα την άριστη ποιότητά τους με συνεχείς εργαστηριακούς ελέγχους. Την ίδια στιγμή, μειώνει το θερμιδικό φορτίο και τα κορεσμένα λιπαρά οξέα στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας, ενώ στοχεύει στη μείωση σε πρόσθετο αλάτι και ζάχαρη κατά 20%, ως το 2025. Εφαρμόζει καθημερινά αρχές βιωσιμότητας και υπευθυνότητας σε όλες τις επιχειρηματικές της δραστηριότητες και φροντίζει σε κάθε της βήμα να αφήνει το μικρότερο δυνατό περιβαλλοντικό αποτύπωμα.

Συνδετικό κρίκο όλων των πλάνων της νέας εταιρικής επικοινωνίας αποτελεί το κυκλικό στοιχείο, που βρίσκεται πάντα στο κέντρο της εικόνας, για να δείξει τη σύνδεση κάθε πιάτου με την παραγωγή, την ενέργεια, το κλίμα και τον πλανήτη μας.

Για τη δημιουργία της καμπάνιας απαιτήθηκε η ενεργή συμμετοχή των ανθρώπων της Lidl Ελλάς, με τη νέα στρατηγική επικοινωνίας τους, των ανθρώπων της The Newtons Laboratory, με τη δημιουργική τους προσέγγιση και των ανθρώπων της εταιρείας παραγωγής Top Cut Modiano, που φρόντισαν για ένα άρτιο αποτέλεσμα. Όλα αυτά δεν θα μπορούσαν να γίνουν χωρίς τη σκηνοθετική ματιά του Γρηγόρη Ρέντη, που συνέβαλε στη δημιουργική απόδοση της ιδέας, την ατμοσφαιρική εικόνα του διευθυντή φωτογραφίας Γιάννη Γεωργίου, αλλά και τα πρωτότυπα animation του studio Zanad.

Μια συνεργασία που αποδεικνύει πως, όπως ένα πιάτο, έτσι και η δημιουργικότητα συνδέεται με ολόκληρο τον κόσμο.

Γιατί, δουλειά της Lidl Ελλάς είναι να φροντίζει τους πελάτες της. Ευθύνη της όμως, είναι να φροντίζει ολόκληρο τον κόσμο. Κι αυτό την κάνει Lidl.

Απολαύστε την ταινία εδώ.

Επισκεφθείτε τη Lidl Ελλάς και στα:

corporate.lidl.gr

facebook.com/lidlgr

twitter.com/Lidl_Hellas_

instagram.com/lidl_hellas

linkedin.com/company/lidl-hellas

youtube.com/lidlhellas

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Market news / Τράπεζα Πειραιώς: Η γυναίκα στην επιχειρηματικότητα και την αγορά εργασίας

Η νέα μεγάλη τοιχογραφία σε κτίριο που βρίσκεται στην οδό Πανεπιστημίου 31 απέναντι από την εμβληματική «τριλογία» (Πανεπιστήμιο, Ακαδημία, Βιβλιοθήκη), δημιουργήθηκε με πρωτοβουλία της Τράπεζας Πειραιώς και φέρει την υπογραφή του διεθνούς φήμης street artist Atek.
THE LIFO TEAM
Η Huawei παρουσίασε νέα προϊόντα υψηλής τεχνολογίας σε μία φαντασμαγορική εκδήλωση στην Κωνσταντινούπολη

Market news / Η Huawei παρουσίασε νέα προϊόντα υψηλής τεχνολογίας σε μία φαντασμαγορική εκδήλωση στην Κωνσταντινούπολη

Tο νέο απόλυτα φορητό laptop 16 ιντσών HUAWEI Matebook D16, το ελαφρύτερο αναδιπλούμενο smartphone HUAWEI Mate Xs 2 και άλλα προϊόντα με τεχνολογία αιχμής ήταν οι πρωταγωνιστές.
THE LIFO TEAM
Γιατί το Πανεπιστήμιο Λευκωσίας είναι η ιδανική επιλογή για σπουδές εκτός Ελλάδας

Market news / Γιατί το Πανεπιστήμιο Λευκωσίας είναι η ιδανική επιλογή για σπουδές εκτός Ελλάδας

Το Γραφείο Ενημέρωσης και Εγγραφών Ελλάδας του Πανεπιστημίου Λευκωσίας ανακοινώνει την έναρξη νέου κύκλου δια ζώσης Ημερίδων Ενημέρωσης με ενδιαφερόμενους φοιτητές στην Ελλάδα.
THE LIFO TEAM
Νέα έκθεση της Deloitte: Οι προσπάθειες ένταξης των LGBT+ έχουν θετικό αντίκτυπο στο χώρο εργασίας, ωστόσο οι προκλήσεις εξακολουθούν να υφίστανται

Market news / Νέα έκθεση της Deloitte: Οι προσπάθειες ένταξης των LGBT+ έχουν θετικό αντίκτυπο στο χώρο εργασίας, ωστόσο οι προκλήσεις εξακολουθούν να υφίστανται

Ερευνώντας 600 ερωτηθέντες από οργανισμούς που εκτείνονται σε 12 γεωγραφικές περιοχές και ασχολούνται με ποικίλους τομείς, η έρευνα παρέχει ένα «στιγμιότυπο» των εμπειριών που έχουν βιώσει εργαζόμενοι που ανήκουν στην LGBT+ κοινότητα.
THE LIFO TEAM
Ψωνίζω στη γειτονιά και στηρίζω τις μικρές επιχειρήσεις!

Market news / «Ψωνίζω στη γειτονιά»: Το πρόγραμμα της Τράπεζας Πειραιώς που στηρίζει τις μικρές επιχειρήσεις

Ήδη 25.000 μικρές επιχειρήσεις είναι μέλη του προγράμματος και της αναπτυσσόμενης αυτής κοινότητας απολαμβάνοντας οφέλη και προνόμια  χωρίς καμία επιβάρυνση.
THE LIFO TEAM
ΙΑΣΩ Παίδων: Η μοναδική ιδιωτική Παιδιατρική Κλινική με Χρυσό βραβείο στα πρότυπα της Παγκόσμιας Πρωτοβουλίας Child Friendly Healthcare Initiative

Market news / ΙΑΣΩ Παίδων: Η μοναδική ιδιωτική Παιδιατρική Κλινική με Χρυσό βραβείο στα πρότυπα της Παγκόσμιας Πρωτοβουλίας Child Friendly Healthcare Initiative

Το Child Friendly Healthcare Initiative είναι μια παγκόσμια πρωτοβουλία με την οποία αναγνωρίζεται η δέσμευση των πιστοποιημένων νοσοκομείων προς τα δικαιώματα των παιδιών και την ποιότητα της περίθαλψης.
THE LIFO TEAM
Αυτό το καλοκαίρι βουτήξτε στη μαγεία της θάλασσας με το limited edition Hendrick’s NEPTUNIA Gin

Market news / Αυτό το καλοκαίρι βουτήξτε στη μαγεία της θάλασσας με το limited edition Hendrick’s NEPTUNIA Gin

Πιστό στον ασυνήθιστο χαρακτήρα του Hendrick’s, με ένα πρόσθετο μίγμα παραθαλάσσιων βοτάνων της περιοχής, το Hendrick’s NEPTUNIA Gin συνδυάζει ένα απαλό τελείωμα εσπεριδοειδών με μια ιδιαίτερη πινελιά μακρινής θαλάσσιας αύρας.
THE LIFO TEAM
DIRTY LAUNDRY Καλοκαίρι 2022 FREEDOM BEYOND REALITY

Market news / Η νέα καμπάνια ρούχων της DIRTY LAUNDRY για το καλοκαίρι του 2022 είναι ένας εικονογραφημένος οδηγός απόλυτης ελευθερίας

Τα cool t-shirts, οι βερμούδες και άνετα παντελόνια της DIRTY LAUNDRY, που τα τελευταία χρόνια έχουν κατακτήσει τους άντρες και τώρα γοητεύουν και τις γυναίκες, για τις οποίες έχει δημιουργηθεί μια πλήρης και ολοκληρωμένη σειρά.
THE LIFO TEAM

σχόλια

Δεν υπάρχει δυνατότητα σχολιασμού

ΘΕΜΑΤΑ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

THE GOOD LIFO ΔΗΜΟΦΙΛΗ